Kaç ölümçocuk Daha kaç ölüm Vebalini yükler ki insanlığıma.? Acılar boynuma dolanırken ip gibi Ar(l)anan yüreğime düşen ateş Kör kurşun gibi bağrıma saplanan acı iliklerime kadar inen imansızlık Ellerimi uyuşturan yoksunluğun Gözlerimi körelten hırs Dolmayı bilmeyen cebim Sofraya konulan çeşit Mideye zıpkın olup saplanır mı bilmem ama.?
Ne çok özlemişim çıkarsız sevmeleri Evlat acısıyla sınanmamış bir anayı Ölümsüz geçen günleri Vicdan sorgulayan insanlığı Savaşsız geçen günleri Özledim bee çocuk.!
Omuzlarımı düşüren vebalin Boynumu büken çaresizliğim Yüzüme düşen gölgeler büyüdükçe Gözlerimden düşen insanlığa ağlıyorum
Affet çocuk.! Gülüşlerini ve güzel günlerini çaldığımız için Ulu yüreğine, masum bakışlarına sığınıyorum Akla bizi tertemiz dünyanda Kirlendik çocuk...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kirlendik Çocuk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kirlendik Çocuk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne çok özlemişim çıkarsız sevmeleri Evlat acısıyla sınanmamış bir anayı Ölümsüz geçen günleri Vicdan sorgulayan insanlığı Savaşsız geçen günleri Özledim bee çocuk.!
En doğru kararı veren insanın vicdanıdır. Vicdansızların vicdanı sorgulanmalı ama onlarda da sorgulanacak vicdan yok maalesef. Yürekten tebrikler ustaca dizelere.
Evet kirlendik ve hala kirletmeye devam ediyoruz... Yetmiyor insanlara bu dünya bu koskoca dünya..., Sanırım bir çok kirli insanın yok olması gerekiyor ki dünya daha yaşanılabilir bir yer olsun...
Biz büyüdük ve kirlendi dünya ... Mağalesef öyle bir dünya bırakıyoruz ki Tüm masumluklarıyla bizler aklansak bile yüreklerinde Yinede dünyayı mahfettiğimiz gerçeği değişmiyor
sevmeleri
Evlat acısıyla sınanmamış bir anayı
Ölümsüz geçen günleri
Vicdan sorgulayan insanlığı
Savaşsız geçen günleri
Özledim bee çocuk.!
En doğru kararı veren insanın vicdanıdır.
Vicdansızların vicdanı sorgulanmalı ama onlarda da sorgulanacak vicdan yok maalesef.
Yürekten tebrikler ustaca dizelere.