(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELİ KANLI ÇAĞDAŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELİ KANLI ÇAĞDAŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşüncenizde haklısınız. Fakat burada vurgu yapılan şey iman değil,dünya üzerinde büyük bir hegomonyası olan batı kültürünün aslında göründüğü gibi olmadığıdır,batı emperyalisttir ve mazlum halkların üzerinde,onları çiğneyerek yükselmektedir,işte buna tepkidir bu şiir.Kaldı ki insanlar hala çağdaşlık peşinde,yani batılı olmak yarışı var ülkemizde,işte aynı zamanda bu batılı olmak yarışına tepkidir bu şiir.
İnadına inanç olmaz insanda eğreti durur.İnanç ya vardır ya yoktur ayrıca Allahın kimsenin inancına ihtiyacı yoktur.Bu dünyada yaşadığın herşey kendinedir.
Fakat burada vurgu yapılan şey iman değil,dünya üzerinde büyük bir hegomonyası olan batı kültürünün aslında göründüğü gibi olmadığıdır,batı emperyalisttir ve mazlum halkların üzerinde,onları çiğneyerek yükselmektedir,işte buna tepkidir bu şiir.Kaldı ki insanlar hala çağdaşlık peşinde,yani batılı olmak yarışı var ülkemizde,işte aynı zamanda bu batılı olmak yarışına tepkidir bu şiir.