Yeni bir dostla tanışma zamanı... Damla damla şiir akmasıdır gözlerinden. Hıçkırık dolu tebessümler saçmak Acının en soğuk mevsimini Tek başına yaşamaktır.
...
Bildiğin bir dili şimdi anlayamamaktır Bu yüzden Başka lisanlar aramaktır ayrılık ! ...
İçerlenmektir bir çocuğun bakışlarında Adımlarının karışması ayaklarının dolanmasıdır birbirine Tüm harflerin göğüs kafesinde sıkışması Git derken bile dudaklarının büzülmesidir...
Yaşanılan an değil... Yaşamaya çalıştığın dünyadır ayrılık ! ...
Sızıdır bitmek bilmez, soluna oturan Boğazına dizilen Gamsız bir ihtiyar sancıdır... Ellerinin her tende ona gitmesi Gözlerinin her gözde onu seçmesidir... Ömür çizgine yazdığına Aldığın nefesi bağışlayamamaktır...
Kapı zilini unutmaya çalışmak anahtarını,cebinde taşımaya alışmaktır. Eşyaların o koca evde adım adım üzerine gelmesi Bir zamanlar o havadar olan balkonda açan çiçeklerin solması Solan her çiçekte yüzünün biraz daha buruklaşmasıdır ayrılık... ______________________________________ Her sinema da yanındaki koltuğun, hiç dolmayacak boşluğudur ! ______________________________________
Onun adıyla irkilmek tir bir şarkıda... Filmin en güzel sahnesinde gırtlağına oturan sızının ardından, gözlerinden dökülen yaşların adıdır... Bir yangına bir kıvılcımın yetmesi tüm dünya seferber olsa dahi söndürmeye aciz kalacağı Alev almış bir noktadır ayrılık.
...
Bazen Yediğin aşın tatsız,tuzsuz yanıdır... Bazen ise Kahvaltı masasına koyduğun iki bardak,iki çatal ve Birini yüreğine diğerini masaya sapladığın iki bıçaktır...
Çok geçmez ... Son zeytin kalır tabakta Ve işte o an tekerrür eder zaman... Yine aklına gelir ayrılık...
____________________________________
Sevginin en fakir,yoksun hali Açlığın en iştahlı eylemidir ayrılık ! ... ____________________________________
Takvimin ilk 14 Şubatıdır senin için. Bir veda Bir son bakış. İlk sigara, O Son nefes aldığın tarihtir ayrılık ! ...
O giderken ardında bıraktığı anılarla senin yaşayamayacağını değil, Gittiği yerde onun yaşayacaklarını düşünerek çılgına dönmektir...
Ayrılık kimine göre tek yönlü Sadece gidiş yoludur Kimine göre ise Sadakatin sınandığı saatlerdir... Çünkü çok geçmeden vazgeçer kimileri !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayrılık II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayrılık II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen Yediğin aşın tatsız,tuzsuz yanıdır... Bazen ise Kahvaltı masasına koyduğun iki bardak,iki çatal ve Birini yüreğine diğerini masaya sapladığın iki bıçaktır...
Muhteşem ötesi bi'şey olmuş bu.. Harika.. Yüreğinize sağlık...
Yaşanılan an değil... Yaşamaya çalıştığın dünyadır ayrılık !................ güzel değil! Ondan öte bir şey bu! tebrikler şair. Şiire kattığın tüm anlamlara
Değerli şair dost, baştan sona geldim şiirlerinizin tek tek okudum ve yutkundum ben nasıl bu kalemi görmedim okuyamadım :( Eksik kalmışım ilmek ilmek muazzam şiirlerden ve bu şiir beni çok fazla etkiledi derinden...
O duygularınız beni benden alıyor :(
Yüreğinize sağlık