Kendim için değildir bu kez de yakarışım Uzanmak istesem de yetişmez ki karışım Milletimin adına huzuruna varışım Biz naçiz kullarınız biliriz bunu elbet Ya Rahman! Rahmetinle duamızı kabul et.
Yakında ereceğiz yeni bir Ramazan’a Bitirmeyi nasip kıl düşmeden suizana Günahları bağışla girince biz mizana Varlığına bin şükür, şükrolsun ilelebet. Ya Bâsit! Sunma bize türlü çeşit musibet.
Her şeyi görüyorsun sual yok hikmetine Ezayı reva görme Muhammed ümmetine Kavuşalım bizler de sonsuz selametine Kaybolsun kâbusumuz yok olsun kem zihniyet Ya Bâsir! Gör bizi de çekmesin mazlum zahmet.
Bıktık usandık artık yalandan iftiradan Haram helal demeden kazanılan paradan Meydanda çıkartılan can yakan yaygaradan Kavurdu ruhumuzu başımızda melanet Ya Kaviyy! Kuvvetin var dursun artık bu şiddet.
Merhametsiz elinde ekmeğimiz aşımız Çaresiziz akıyor sel gibi gözyaşımız Nasıl huzura erer bilemem ki başımız Kaybettik mi acaba nerede insaniyet Ya Sabûr! Sabrından ver ölmesin iyi niyet.
Yarınları kaybettik umudumuz tükendi Gördün karanın fendi mazlum insanı yendi Ezildik güruh olduk çiğnedikçe efendi Kayboluruz gün be gün çekilir mi bu zahmet? Ya Kahhar! İmdat eyle! Her kimse zalim kahret!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAKARIŞ -3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAKARIŞ -3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhametsiz elinde ekmeğimiz aşımız Çaresiziz akıyor sel gibi gözyaşımız Nasıl huzura erer bilemem ki başımız Kaybettik mi acaba nerede insaniyet Ya Sabûr! Sabrından ver ölmesin iyi niyet.
Yarınları kaybettik umudumuz tükendi Gördün karanın fendi mazlum insanı yendi Ezildik güruh olduk çiğnedikçe efendi Kayboluruz gün be gün çekilir mi bu zahmet? Ya Kahhar! İmdat eyle! Her kimse zalim kahret!
Amin.......Üstad amin ne güzeldi dizeler anlam dolu Yüreğine sağlık kalemin susmasın...... Saygılar selamlar
Ya Rahman! Rahmetinle duamızı kabul et. Ya Bâsit! Sunma bize türlü çeşit musibet. Ya Bâsir! Gör bizi de çekmesin mazlum zahmet. Ya Kaviyy! Kuvvetin var dursun artık bu şiddet. Ya sabûr! Sabrından ver ölmesin iyi niyet. Ya Kahhar! İmdat eyle! Her kimse zalim kahret!"