MADENCİŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Mevlam şehit madenci kardeşlerimize Rahim sıfatıyla muamele eylesin.
Helalleşir her gün evden çıkarken
Ölümle yan yana yaşar Madenci Toprağın altında nasip ararken Belkide kabrini eşer Madenci Çeliktir bileği ekmeği taştan Alın teri şiar sevmez beleşten Hiç haberi olmaz ne yaz ne kıştan Rızkı için dağlar deşer Madenci Yorgundur bedeni elleri nasır Yaşamaksa ömrü tam yarım asır Geçim kavgasında alınmış esir Beyin insafına düşer Madenci Karaysada yüzü yüreğinde nur Zindanlarda geçer üçte bir ömür Helâlden yiyorya ne büyük onur Haram yiyenlere şaşar Madenci Çektiği çileye Yaradan şahit Umudumuz o ki olurlar şehit Kimi gencecikten doldurup vakit Tezden Mevla’sına koşar Madenci Hüsnü ÖNDER |
Diğer yandan bu tür acıları bir daha yaşamamak için ülkemizde etkin olan Siyonist sermayeyi ve faiz lobisini saf dışı bırakmak, etkisiz kılmak zorundayız. İşletme sahibi Masonik yazar halen elini kolunu sallaya sallaya geziyor. Bizim en büyük sorunumuz da bu zaten. Bütün sıkıntıları bu yüzden yaşıyoruz.
Adam kaos çıkarmak için maden ocağını yakıyor veya bilerek iş güvenlik önlemlerini almıyor, elini kolunu sallaya sallaya geziyor.
Adam bayrağı indiriyor, idam edilmiyor.
Adam 30 bin kişinin katili ama millet başını sokacak bir ev dahi yapamazken 30 milyon dolarlık adada yaşıyor.
Adam bankaları batırıyor, Türkiye'nin birikimini uluslar arası kapitalizme hortumlatıyor halen milletin tepesinde demoklesin kılıcı gibi dolaşıyor.
Kanun ve kurallar zaten hep Avrupa patentli, bizimle hiç ilgisi olmayan İsevi ve Musevi ruhlu. Bu yüzden Ortaçağ aristokrasisinin sorgulanamaz, yargılanamaz, sorumlu tutulamaz baron, dük, şövalye, kont, senyör ve papaz mantığını taşıyor. Malı, mülkü, mevkisi olmayan hep suçlu ama Boğazdaki trilyonluk yalılarda oturan Masonlar, tapınak şövalyeleri ve bunların borazanlığını yapan para babaları, koltuk sahipleri hep suçsuz.
Allah milletimize bu tür kazaları yaşatmasın diyeceğim, diyorum ama; bizim halimiz buyken Allah'ın bize inayet etmesini beklemek ne kadar mümkün hiç kestiremiyorum. Masonlar yeni bir kaos, kriz istediğinde ellerinde sabote edecekleri hangi kurum, kuruluş ve kaynaklarımız var? Buna pek yok diyebiliyor muyuz?