(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDİĞİMSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDİĞİMSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sözün özü bütün bu hasletlerin ardından en önemlisi sevdiğimsin diyebilemk sevgili Eylül.. Kutluyorum yüreğine sağlık sevgiyle ve her daim sevdiklerinle kal sevgilerimle...
Asimaralım ne desem kanayacaksın...Demesem ben kanıyorum...Asimaral imzası taşıyan ve Asimaral'ın yüreğini gizleyen dizeler...Tabi ki bakmakla yetinmeyip görmesini de bilen gözlere...Sevgilerim yürekten...Seviyorum seni ve dizelerini...
Eş:)Hülya tarafından 1/26/2008 1:44:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
-aslında çok bir şey değilsin/ sadece sevdiğimsin:)))
Geçmiş günlerime bakıyorum yani sensiz günlerime, sensiz yaşadığım mutsuz günlerime. Şaşırıyorum. Hiç kimseye “seni seviyorum” diyemediğim için, kendimle gurur duyuyorum. Bu sözü bir tek senin için kalpten söylediğim için kendimle övünüyorum; çünkü ben “seni çok seviyorum”...
Bugün her günkünden daha çok istiyorum yanımda olmanı. Seviyorum seni. Nedeni yok!... Hiç kolay olmuyor sensizlik! Anlatılmıyor. Bazen birbirlerine sarılan sevgilileri gördükçe anlıyorum sensizliğin ne denli büyük bir yıkım olduğunu. En çok sen oluyorum, hiç kimse sen olamıyor içimde. Bazen sokak lambasının altında buluyorum kendimi. Anlam veremiyorum... Ağlıyorum.
o güzel şiirlerinizde dolayı
Y
azmış oldugunuz şiirlerinizi duygular içerisinde okumaktayım .