Alışamadım ki bu dünyaya ben, Etrafımda insan görüntüsünde bedenler, Her gün, yüreğimde can kırıkları; Sırtımda evren, Yırtıp atasım gelir, Acıdan yana, kötülükten yana, Ne varsa, ne kalmışsa. Acı benim, yokluk benim, hiçlik benim Kirlenmişliklerle boğuşurum.
Kanatlanır durur yüreğime doğru acının kuşları Bir sabah, bir sabah ekmeği için; Bir çocuk vurulur, Bir ana ağlar evladım diye, Bir ülke ağlar. Hiçe sayılır çocuk...
Gecenin zifiri karanlığında, Bir Kadın vurulur tertemiz yüreğinden, Bir kadın dövülür sokak ortasında Hiçe sayılır kadın...
İşte ben her sabah ve her akşam Acılarla, kirlenmişliklerle boğuşurum, Gözyaşlarımı tutarım ellerimle Alışamadım ki bu dünyaya ben Hep yokluk, hep hiçlik, hep acı Uçup gidin acılar, uçup gidin...
Melike Melis
Kirlenmiş bir dünyada Bir çocuğun gülümsemesi bile şiirdir, Ey insanlar ! Ne olur şiirlerime kıymayın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acının Yüzü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acının Yüzü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gecenin zifiri karanlığında, Bir Kadın vurulur tertemiz yüreğinden, Bir kadın dövülür sokak ortasında Hiçe sayılır kadın...
İşte ben her sabah ve her akşam Acılarla, kirlenmişliklerle boğuşurum, Gözyaşlarımı tutarım ellerimle Alışamadım ki bu dünyaya ben Hep yokluk, hep hiçlik, hep acı Uçup gidin acılar, uçup gidin...
Çok anlamlıydı Duyarlı yüreğinize gönlünüze sağlık dost kalem
Daim kalın daim olun