(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TREN GEÇTİ (el salla.!) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TREN GEÇTİ (el salla.!) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eğer ortada bitmiş bir aşk varsa her iki taraftada kaybeden vardır..ama biri malından olmuştur diğeri canından...sen canından olmuşssun şiirlerinde onu görüyorum...
bykenan tarafından 4/13/2008 7:07:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
sevgili asirüzgar ..karşılığında kimin yüreğinden kimi kovuyorsun diye bir soru yöneltilirse o zaman ne diyeceğiz acaba...yürek verilmişse nasıl geri alıp yamalayacaz bunuda bilmem ....hala gönül tınında o ses yükseliyorsa o tren kaçmamış tır diyorum kendimce
Kazansan ne çıkar.? kaybetsen ne çıkar.? Aşk’ta gururmu var... gururunu yüceltirsen, yalnız kalırsın sen.. acıma hiç kimseye şimdi..! Seni yeniden sevmek mi.? Bak.! O tren çoktan geçti...
sözün bittiği yerdeyim der gibi dizelerdi..payımı alıyorum..eksik olmayın...
Aşk’ta gururmu var... gururunu yüceltirsen, yalnız kalırsın sen.. acıma hiç kimseye şimdi..! Seni yeniden sevmek mi.? Bak.! O tren çoktan geçti... --------------------------------------------------------------------------- o tren çoktan geçti.. sevgiliyede otrenin arkasından el sallamak ve geçtiği yolları, gözyaşıyla sulamak kaldı sadece.. tren istasyondan ayrılmış,gemi demiir almıştır limandan meçhule doğru... yani vefasız sevgilinin payına acılar miras kalır hep.. kutluyorum kalemini.. sevgilerimle...
Aşk’ta gururmu var... gururunu yüceltirsen, yalnız kalırsın sen.. acıma hiç kimseye şimdi..! Seni yeniden sevmek mi.? Bak.! O tren çoktan geçti... Tebrik ederim saygılarımla.
bykenan tarafından 4/13/2008 7:07:14 AM zamanında düzenlenmiştir.