sen dağların hanım hanımcık gelinciği kasabanın asortik temsilcisi sen bu dünyanın geç gelip erken gideniydin vakitsizdin annemdin...
tozlu bir çerçeveden çıkardım az önce puslu resmini eteklerinden topladığım çiçeklerle taç yaptım saçlarıma ve burnumda memleketimin efsunlu kokusu deniz sarardı bir zamanlar dört bir yanımı şimdi ise dağlarımın bahar kokusu...
metruk bir evim şu anda dağ başında unutulan yol geçmez önümden avlumda suyum akmaz tozlanmış camlarım kuşlar konmaz ki rengarenk çiçeklerim vardı bir vakitler benim de balkonlarımda selvi boylu çimen gözlü bir yar salınırdı odalarımda
rivayet olunur ki bahçemde oynayan çocukların hepsi mutluydular sen gittiğinden beri dili lal körolası duvarlarımın ah bir anlatsalar anlatabilseler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sisler Arasından... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sisler Arasından... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah annem vakitsiz solan çiçeğim. Zaman geçer yaş ilerler ama yerin dolmaz. Yavrumun kokusunda ararım seni... Yaşayan ve yitip giden tüm annelerin anneler günü kutlu olsun. Sizi de bu etkili ve güzel şiirinizden ötürü tebrik ediyorum.
rivayet olunur ki bahçemde oynayan çocukların hepsi mutluydular sen gittiğinden beri dili lal körolası duvarlarımın ah bir anlatsalar anlatabilseler...
bazen anlatamz yaşarsın,yazarsın okursun hiç bir şeyin gölgesi onsuz olmaz... dört duvarın dili olsa ah keşke! onlara kanuştuklarımızı yollasa adresine pulsuz der postacı mektuplara gayri adresi dolu der belki geri gelir avuçlarımıza yazılanlar... kader! razıyız senden sende bizden razı ol..der dilimiz sesiz duamızla gözlerimiz sökülür yerinden de duyulmaz bu feryat ta uzaklara...
ah be can, işte sukut diye çığlığım bundandır benim...
................
.........
....
Ah kuzum.......... <3