(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* GüL YaĞmUrLaRı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* GüL YaĞmUrLaRı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kainatı dinlemek ve onda yaratılanı görmek ve yüreğinde o aşkı hissetmek mutlulukların en büyüğü kovanı yağma etmenin tam vakti sizin şiirleriniz farklı diğer şairlerden insanı derin düşüncelere daldırıyor tefekkür ettiriyor.... sağolun bu şiiri yazdığınız ve paylaştığınız için...her dem selam ve dua ile bire emanetsiniz...
zamanlara hükmetmiş öykülere ad olduk... yıkadı sahraların kumunu iki damla... LEYLA ile mecnuna en süslü MURAT olduk... gözyaşları süsledi geceleri nizamla... zamanlara hükmetmiş öykülere ad olmuşsunuz...
siz ne güzel bir insansınız rabbim size... nasıl bir gönül vemişki hepimizi gönlünüze... sığdıra biliyorsunuz ben şiirinizden çok ... etkilendim. gönlünüzdeki MURADINIZ neyse rabbim... onu hak eylesin SAYGILAR.
Sırlı hakikatlerde aşka bir destan yazdık Bilmedi anlamadı bizi bizden olmayan
Ablacığım, Üstadım, Ben size hep çağımızın yaşayan Necip Fazıl'ı derdim ama bu şiirini okuduğumda yanıldığımı anladım, eksik söylemişim.
Zira çağımızda yaşayan hem Fazıl hem de Mevlana'sın.
'Yüreğimde evrenin ayini arşa nâzır' Bahsettiğiniz o tavaf, o semâ, o deveran olmasaydı ne olurdu halimiz. Protonların çekirdek etrafındaki tavafı bitmiş olsaydı, hiç bir şeyi yerinden kaldıramazdı hiç kimse.
Kalp kabesi etrafındaki kanın vücuttaki dönüşü, tavafı bitince bedenin kendi yerinden kalkamadığı gibi.
Gül yağmurları altında kalıp da, gönüllü olarak seve seve ıslanmamak kimin haddine. Ben her okuyuşumda sırılsıklam oldum manevi hazla.
Herkesin her okuyuşta kendinden farklı farklı pek çok şey bulacağı Gül Yağmurları' nızı kutlar, selam ve saygılar sunarım.
Gül yağmurlarında yıkanan bir goncadan düşen damlaların çizdiği manzara ne kadar muhteşem Yarabbi ! Yürekten selam ve sevgilerimle onuncuköyden !... (Vefasız kardeşin)
başkente kar yağdı gönlüme sevdan gül yağmurlarıyla yıkadık aşkı
BU ŞİİRİ DAHA ÖNCEDE OKUMUŞTUM DEFALARCA OKUNULACAK GÜZELLİKE İŞTE ŞİİR BU...İŞTE AŞK BU Sizi okumanın ayrıcalığını yaşıyorum İYİKİ VARSINIZ,İYİKİ YAZIYORSUNUZ
başkente kar yağdı gönlüme sevdan gül yağmurlarıyla yıkadık aşkı
İşte güzel yürekten dökülen inci taneleri. Ruhumuzu ısıtan, gönlümüzde huzur ve mutluluk uyandıran satırlar. Rabbim kaleminizi daim etsin. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Rabbime emanet olunuz.
sağolun bu şiiri yazdığınız ve paylaştığınız için...her dem selam ve dua ile bire emanetsiniz...