.../Hiç bir zaman dört köşeli mutluluğum olmadı Ama dört köşeli aklım vardı Her köşesinde ayrı bir hüzün ve acı sızıp kaldı.! Bundan mıydı aklımın üşümesi, yüreğimin tutulması.../
Öyle üç, beş satıra sığdırıp, yazmakla dinmiyor acılar Ya da her şey bitti demeklede bitmiyor Öyle kolay unutulmuyor.!
Acıya düğüm atılmıyor meselâ Her ahh çekişte yaralar patlıyor Dışı kabuklu, içi ıslak gizli gizli kanıyor Bir sen bilirsin içindeki çıkmazın merdivensiz olduğunu.!
Umudun ellerinde ölümü Yokluğunda akıl tutulmasına neden olduğunu Kirpiklerin gözlere gardiyanlığını Hüzünün gözlerine kum taşıdığını Bir sen bilirsin Birde dört duvar.! Kim bilebilir ki senden başka...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Senden Başka şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Senden Başka şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"aklımın üşümesi, yüreğimin tutulması içindeki çıkmazın merdivensiz olduğunu" ve "dört duvar" ...... Ne çok özgünlük ve çağrışım zenginliği sunmuşsunuz şiirde, demode tekrarsöylemlerden uzak, içi boş vecizgörüntüsel sözlerden uzak, hayatın içinden ve duyguların tam da ana kaynağından yazabilmek tabii ki öncelikle engin ufuk ister, abartmadan söylemeliyim ki dizelerdeki ifade edişi biçiminizle çok çok güzel bir dil yakalıyorsunuz bana göre... Teşekkürler kaleminize; Saygı ile...