Özlüyor musun ? Gözlerin uzaklardan beri gelmiyor ... Canını mı acıtıyor yoksa sende bıraktıkları O’ysa unuttu diyorlar adını !
Yaram diyormuş senin için Kim çıksa karşısına senin gülüşünü arıyormuş gözlerinde Yar diye seviyormuş yine de Kanayan yaralarını
Sakladın mı kendini ? Yaşattığın gül yüzünle birlikte gömdün mü hissettiklerini... Ölümsüz dediğin sevgini içtin mi zehir gibi Kör mü etti gözlerini ? Görüyor musun sende yar bildiğini...
Hani deli gibi olmazdı zamane aşkları... Tutulmazdı yürekler. Bağlanmazdı kördüğümle... Ölesiye içilmezdi yar...
Kısmet değilmiş demek gelmiyor içimden ! İçiyorum ! Kadehler boş , şişeler hüzün dolu... Dertten başka bir şey koymuyorum ağzıma ...
Hancı mı yorgun ben mi dargın bilmiyorum. Sevgiden yanan tüm yürekler ateşe koşuyor. Zamanı geçmemiş bir aşk dileniyorum... Serdim önüme yüreğimi gelmeyecek o beklenen biliyorum...
Unut dedikçe dostlar Umut diyorum... Unutsam ölür dedikçe , Aklıma geliyor o son buse... Direniyorum belki de deliriyorum...
Sen geç kalma bari yetiş ! Hadi tut yüreğimden ,bir tek aşk ile seviş...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk ile... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk ile... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.