Okuduğunuz şiir 20.4.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
yok,sul
Perişan zafer
analar rahminde şevkle yoğrulan zirvelere esrâ muhteşem sefer vav gibi büklümken zevkle doğrulan cân olur rahmete gözden düşen fer . kurşunun boşaltan sıkılan silah kırbaçlara meyyal yıkılan ıslah derundan deruna kılan faslı ah... sultanlar tahtında perişan zafer . simyan getirdi yâr bu istihale kapında düşürdün meccani hale toprakta kök, suyun; ister nihale arzuna ithafım; bir muvazzaf er . günahın benimmiş; sen hayran bırak elinin altında feveran çırak yakin kalplerin o heyecan ırak yollara düşmenin tek ayı safer . cânan har künefe, tat bana bağlaç aç değil yoksulum, yanan bağrı aç sayki gözlerim kör , ak pak bağrı aç mutmainden âlî safi muzaffer telef eyleme gel gelecek mahşer
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Perişan zafer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Perişan zafer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
. cânan har künefe, tat bana bağlaç aç değil yoksulum, yanan bağrı aç sayki gözlerim kör , ak pak bağrı aç mutmainden âlî safi muzaffer telef eyleme gel gelecek mahşer
Etkili eser emeklere sağlık ,yorum harika ...kutlarım efendim...her daim saygımla...
günahın benimmiş; sen hayran bırak... Elbet ki kimsenin günahını kimse üstlenemez de, insan çok sevdiğinin günahını üstlenmek ister. Aklıma Hz. Ali efendimizin " Allahım cehennemde beni o kadar büyüt ki, başka kimse giremesin" deyişi geldi. Bu şevk, hayranlığımızın yardan öte, yaratana olmasından kaynaklanıyor. Feveranlığım (taşkınlığım, duramayışım) çıraklığımdan dır, çünkü yakin olanlar böyle heyecanlanmazlar. . Açlık değil beni cânana bağlayan, ondan aldığım tat dır ve beni bu tat bağlıyor cânana. Zira başka türlü onu görmem mümkün de değil.
Allahım, sana olan güvencim, inancım o kadar yüce ki, her şeyimle göğsümü açmışım sana. Ne olur, o mahşer günü beni kaybedenlerden eyleme.
Dostum dostum güzel dostum. Amin ve ecmain diyorum.
Alaktan a,laya, "zafer" ve rahmet zahmet ile olurmuş...Adam eşek sırtında yaylaya çıkıyor, ben taşlı yollar aştım...Herhalde yani, yaylaya varınca sen çok yoruldun diyerek bir bardak su ikram ederler...
Dar yollara gönül vermiş her yüreğin saferi kutlun olsun...Sizede elf mabruk üstadım...Selamlar, saygılarımla...
Siz yazmazsaniz kalemimiz kimin dizelerinden Ilham alsin ki SAiRAGAM?
Yazmamaniz bana da yazdirmamak anlamina gelir, ki Hazir musluklar acikken birakin da kaplarimiz dolsun :))
Yoksul dostumun siirlerimi?
Manasini cözemedigim siirlerden ilham alamiyorum maalesef. O kesin bu gezegende yasamiyor :)
Yoksul dostumun gönlümüzde ayri bir yeri vardir. Bir ADIM ötesi sizin köskünüz :))
Bir siirim vardi. Peygamberimizin 63 yasina atfen 663 beyit. Yoksul dostuma sunu bir seslendirin dedim :)) Ne Zaman aklima gelse gülerim...simdiki gibi. Allah RAZI olsun. Okumus. Her defasinda bir sürü hata :)) Yorulmaktan öte, bîtâp düsmüs. Son okudugunu hatalariyla beraber gönderdi. Saymaya parmaklarim yetmedi :))) isin en güzel yani, seslendirirken cektigi offff lar da kayit altindaydi :))) Özenle saklarim.
"ANAM" siirine verdigi ses ise baska bir doyumsuz mutluluk. ANAM Türkiye'de ben Burda oldukca sürekli dinlemekte.
Diyecegim o ki, kendisini cok severim. Allah icin.
Bu aralar biraz durgun.
Yardim edecegim bir durum olsa esirgemem. Lâkin, derdini cözemedim.
MECİT kardeşimin içine doğmuş şiir de gereken yeri bulmuş. Yok ben vazgeçtim bir süre şiir yazmasam iyi olacak sanırım . MECİT ve YOKSUL bu sitede şiir astığı günler bem yokum:))
. günahın benimmiş; sen hayran bırak elinin altında feveran çırak yakin kalplerin o heyecan ırak yollara düşmenin tek ayı safer . cânan har künefe, tat bana bağlaç aç değil yoksulum, yanan bağrı aç sayki gözlerim kör , ak pak bağrı aç mutmainden ziyâde safi muzaffer telef eyleme gel gelecek mahşer
Tebrik ediyorum anlam ve mana yönü güçlü güzel dizeleri çok beğendim selamlar...................
Manası, anlatımıyla yine harika bir şiir gelmiş ihlaslı kaleminizden kıymetli üstadım, Okumak, haz almak ve tefekkür etmek bize kalmış; Teşekkürler kaleminize ve yüreğnize; Selam ve saygılar...
Selam ve dua ile