esrarlı bir gecenin sessizliğini dinler gibi suskun her şey biraz daha düşecek sanki karanlığa silkinse sokak lambalarının ölgün ışıkları zaman ağrılı bir bir yaranın baş ucunda serin bir rüzgar esintisi savrulur eskimiş bir hayalin son perdesinde nihavend gülüşlerin
gözlerin hatırlatır yıldızlara yağmur akşamlarını boş sokaklarda gölgeleri sahipsiz sevgililer ayrılığın tuvaline çizilir yoksul yüreklerinden geçmiş ayak izleri oysa, ölsem de unutmam seni der usulca zamanda geç vakitler ölmüş birileri yaşayanlara inat ölümsüz sevgileri
sol yanında ayrılık eskimiş sevdalar can yoldaşı ölümün tam da bu vakitlerde serseri bir mayın gibi dolaşır kanı çekilmiş bir şehrin kaldırımlarında dokunsan bile ağlar nice gözlerin sönmüş ışıklarında çıkmaz sokakları ölü sevgililer
sakın dokunma üşürsün ayrılığın ellerinde yalnızca dinle hasretin şarkılarını bu gece ...
Önemli Not : Şiiri sesli dinlerken , aşağıdaki paneldeki ses şiddeti ni geriye doğru yarı yarıya azaltınız...Çok ilginç ama, böylece seslendirme , çok daha sesli ve net olarak dinlenebiliyor :) ... Ses şiddetini ( volümü ) epeyce azaltıyoruz , ses yükseliyor :) Hehhe, yalandünya’nın işleri bunlar da ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hasretin şarkılarını dinle bu gece dokunma sakın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hasretin şarkılarını dinle bu gece dokunma sakın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sakın dokunma üşürsün ayrılğın ellerininde yalnızca dile hasretin şarkısını bu gece..
aklıma çok eski bir şarkı geldi..ölünce sevemsem seni..ne çok duysal bir şşir bu böyle karılık basınca sokağınıza köşe de ben varım unutamzsın demişti şaiir Ahmet Selçuk ilkan.....svgiler selmalar şaiir tebrikderim..
Teşekkür ederim değerli kalem. Biraz acılı tarafından oluyor bu günlerde , lütfen idare edin diyeceğim :) Tatlısıyla acısıyla hayat işte şair... Geçip gidiyor... Bu bile hüzün değil mi ki ? Esenlik dileklerimle.
sol yanında ayrılık eskimiş sevdalar can yoldaşı ölümün tam da bu vakitlerde serseri bir mayın gibi dolaşır kanı çekilmiş bir şehrin kaldırımlarında dokunsan bile ağlar nice gözlerin sönmüş ışıklarında çıkmaz sokakları ölü sevgililer
sakın dokunma üşürsün ayrılığın ellerinde yalnızca dinle hasretin şarkılarını bu gece ...
Ayrılık olmasa hayatın tadı da olmaz dı belki Kutluyorum usta kalemi beğeni ile okudum _______________________________Saygılar üstad
Bana şiiri sevdiren şair..Dizelerdeki hüznü ilaç niyetine alıyorum ve iyi geldiğini hissediyorum..Bir başka lezzetli kaleminiz... her ne yazarsa yazsın daha okumadan biliyorum ki seveceğim..şimdi olduğu gibi...Yüreğinizden hüznün eksik olması dileğiyle...
Ne güzeldi yazdıklarınız şair... Size şiiri sevdirebilmek ne kadar güzel bir şey benim için bilemezsiniz... Şiir bir ilaç gibidir ruhlarımız için ve gerçekten de çok çok güzel ve özeldir ayrıca... Değerli düşünceleriniz için teşekkür ederim.Şiirlerde , güzelliklerle buluşma ümidiyle. Esenlik dileklerimle.
Çok doğru arkadaşım. Hayat mutluluklarda çok cimri davranırken , acıları verdikçe verir mazlumların üzerine :) Güzeldi yorumunuz. Teşekkür ediyorum. Esenlik dileklerimle.
Mükemmel uyum dünyanın trajik yasaları karşısında ne çok dağılmışlığa uğruyor ve yok oluyor.Dünyanın tesadüflerine istinaden yanyana düşen, bir düşünenler; birbirlerini karşılarken artıları ve eksileri ile birden yalnızlık bitiveriyor ya yanlarında; anlaşılır gibi değil...
İşte böyle bir kurguda insanın kendisini bulması ve geleceğe yalnız taşıması zorunluluğu, aşk'ın paylaşılamadığının ve asla paylaşılamayacağının kanıtı bence. Ayrılık sonrası bilinmeyen geleceğe yönelmişken taraflar ,ne yaparlarsa yapsınlar bazen en iyi gelen ve arındıran içlerini ateşten hasretin şarkılarını dinlemek oluyor sanırım..
Çok beğendim şiirinizin temasını ve işleyiş biçiminizi
Saygılarımla
İpekyildiz tarafından 4/17/2014 4:01:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Malesef çok haklısınız. Aşkın yaşanış biçimi ayrılıkla birlikte , sevgiliyle ayrı hasretleri yaşamaya dönüşüyor. Hasret şarkıları da işin tuzu biberi hani. Teşekkür ediyorum bu güzel değerlendiriş ve yorum için. Esenlik dileklerimle.
gözlerin hatırlatır yıldızlara yağmur akşamlarını boş sokaklarda gölgeleri sahipsiz sevgililer ayrılığın tuvaline çizilir yoksul yüreklerinden geçmiş ayak izleri oysa, ölsem de unutmam seni der usulca zamanda geç vakitler ölmüş birileri yaşayanlara inat ölümsüz sevgileri
Değerli kalem değerli dost, teşekkür ederim yürek katkınız için... Şiirlerde buluşmak ve paylaşmak , zaman zaman ilaç oluyor yüreklerimize. Selam, sevgi ve esenlik dileklerimle.
sol yanında ayrılık eskimiş sevdalar can yoldaşı ölümün tam da bu vakitlerde serseri bir mayın gibi dolaşır kanı çekilmiş bir şehrin kaldırımlarında dokunsan bile ağlar nice gözlerin sönmüş ışıklarında çıkmaz sokakları ölü sevgililer
sakın dokunma üşürsün ayrılığın ellerinde yalnızca dinle hasretin şarkılarını bu gece
ne diyeyim işte öyle hayat diyorum saygılar üstat kutlarım kalemi
Değerli dost , hayat böyle malesef acılarıyla çörekleniyor üstümüze üstümüze... Bir yudum mutlu gülücük için de olsa yine de gülümsemeliyiz inadına hemde... Yine de güzel olan her ne varsa büyüteçlerle bakmalı , büyütmeliyiz gönül bahçemizde... İnanın çoğu zaman tek ilacımız , gerçek , yürekten dostluklarımızdır. Çok teşekkür ediyorum bu güzel yorumunuz için. Sevgi, saygı ve esenlik dileklerimle.
yalnızca dile hasretin şarkısını bu gece..
aklıma çok eski bir şarkı geldi..ölünce sevemsem seni..ne çok duysal bir şşir bu böyle karılık basınca sokağınıza köşe de ben varım unutamzsın demişti şaiir Ahmet Selçuk ilkan.....svgiler selmalar şaiir tebrikderim..