Okuduğunuz şiir 17.4.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
mecruh gece
I dünlerden pazar iki kişilik koskoca boşlukta bir var bir yoktuk seninle birimiz gidiyor bir şehir ölüyordu...
II gölge gölge gözlerime gömülüyor mazi son sigaramın dumanında üşüyor bu ketum kentin loş ışıkları. sırattan ince bir keman sesi susturucu takılmış bir namlu ucundan geçip tel tel sıyırıyor namussuz sessizliği şakaklarımda bitiyor usulca sular çekiliyor yüzümden boğuluyorum...
III şimdi... al yanına lâl çığlıklarımı ruhumun en derinlerini seçip sustur içimdeki cellat geceyi golha çek tırnaklarımdan canımı azar azar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mecruh gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mecruh gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Güle güle acılar, üzüntülere fora, Kaptırdım benliğimi, bir garip anafora, Yeni başladı herşey, elveda sonbahara, Huzura koşuyorum, selamlar nevbahara..." ______ NesTeReN ...
estağfirullah nazicaze değişik tarzlarda şiirler kaleme almaya çalışıyorum kendimi hiçbir zaman usta bir şair olarak görmedim beğeni ve yorumunuza çok teşekkür ediyorum daim saygımla...
"Balina mesken tutsa ince akan dereyi Kurbağa sultan olsa, yönetse kırk yöreyi Camiye imam yapsa müminler kefereyi Birlikte olamayız; git işine arkadaş" Mücella Pakdemir
hayatımızdan akıp giden nice pazarlar gibi bu pazarda akıp geçti bazen bir sucuk partisinde bir şiir dinletisinde yada sahilde hayata kum çekilirken evet her pazar gider çünkü güzel olan gün çabuk biter anlamazsın yüreğinden damlayan dondurma külahı gibi içine erir zaman, sevgilerimle...
"kaldırdım resmini duvardan çok zor olsa da ne çok öptüm kokladım hani o ’ _füme renkli kazağını.. güldüm yine hatırla/dım üzerine çay döktüğün anı.." beren yılmaz
"Çay simitlerimiz yeterdi ikimize Bir gönül sevgimiz Birde bize eşlik eden radyoda çalan eski şarkılar Telefonu kaparken hâla seni seviyorum diyordu Acılarıma bir doktordu adeta ...meral melek kaya"
"Sevgili ; Vuslatın sarıyor senden önce bedenimi Bu yüzden hep eriyor elimde mum gibi, Sevdiklerim… Taşır mı sanıyorsun artık bu yükü Senin yokluğunda yüreğim … ...TERCAN DERMAN..."
"kırık havalı ayrılık sonatı bu çatlaklardan sızan biraz gam hepsi o her şey yerli yerinde şükür şükür sadece doku ezikliği! iyiyim ben" ...Serhat Akdeniz.
.... Merhaba Sehat bey
değerli yorumunuza, sizin sahsinizda naçizane şiirimi güne taşıyan edebiyat defteri gönüllülerine, beğeni ve yorumları ile şiire değer katan tüm şair dostlara çok çok teşekkür ediyorum.
Derin içli bir şiirdi Hilmi Bey. Çok güzeldi.
Yürek sesinize ve günün şiirine gönül dolusu tebrikler. Sonsuz selem saygılar...