Sevdiklerim Hepsi bir yıldız gökyüzünde Düşüyorlar birer birer Şu zor günlerde Karanlık mı ne Görmüyor gözlerim Güneş doğacak Isıtacak Işıtacak Bekliyorum!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NERELERDESİNİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NERELERDESİNİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Asalet kayıp ,öz kayıp Medeniyet kayıp, aydınlık menzil kayıp Yıldızlar kayıp,vicdanlar kayıp adalet hukuk kayıp Karanlık gündüzü rehin almış ,çoğaldıkça çoğalıyor ayıp Şerefle bitirilmesi gereken hayat kayıp Saygı ile
Sevdiklerim Hepsi bir yıldız gökyüzünde Düşüyorlar birer birer Şu zor günlerde Karanlık mı ne Görmüyor gözlerim Güneş doğacak Isıtacak Işıtacak Bekliyorum!
canım... dokunamasan da göremesende... km lerce uzak olsan da hissettiğin yerde onlar... umutsuzluk karamsarlık senin mavi yüreğinden uzak olsun diyorum... seviyoruz seni...
Hanımefendi resim güzel. Gönlünüzü ferah tutun, yıldızlar patlarlar, düşmezler. Düşenler, bu patlama artığı gökte şaşkın dolaşan taşlardır. Karanlık bir mola sürecidir, aydınlık daima onu kovar. Gerçi en sonunda karanlık aydınlığı yutar yutmasına da o en sonunda... O yutana kadar aydınlığın tadına hazzına varmak ta fayda var. Kısa derin şiirdi. Tebrik eder saygılar sunarım.
İnsan neden arar? Neden özler? Neden düşünür ki? Benim de yanıtım sizin ki gibi sanırım. SEVMEK DÜŞÜNMEKLE BAŞLAYAN BİR EYLEMDİR. Bir yanı da umut. Hoştu möesaj
Medeniyet kayıp, aydınlık menzil kayıp
Yıldızlar kayıp,vicdanlar kayıp adalet hukuk kayıp
Karanlık gündüzü rehin almış ,çoğaldıkça çoğalıyor ayıp
Şerefle bitirilmesi gereken hayat kayıp
Saygı ile