bıçak kesmez hiç bir kelimeyi bu saatten sonra ve kanı akmaz hiç bir şiirin oluk oluk…
duyguları talan edilmiş kör sevda(lı)ların canı çıkmaz ruhsuzların ve ipe götürmez artık hiç bir gerçek hiç olan kimseyi…
şizofren aşık kurban eder kurdu, kuşu, börtüyü, böceği cümlesi piç olur sevda(lı)ların paranoyak iz’düşümlere zifiri gecelerin kara’basan gündüzlerinde…
kendi gölgesinden korkar olur aşık maşuğun gölge oyunlarını izlerken ve fakat maşuk da basacaktır elbet bir gün kendi gölgesine…
aklını kaçırmış olmalı kelimeler kalemi has yüreği ham bir şairin ellerinden akarken cinnetin resmi ve yolunu şaşırmış olmalı nereye saklanacağını bilemeyen zavallı harfler…
ki, artık ne soru işareti ne ünlem ne üç nokta ne virgüller ne de parantezler düzeltemeyecek bu imla bozukluğunu…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşamda her şey kendi karşıtlığını da içinde taşır. Önemli olan çirkinlikler içinden güzellikleri, karanlıklar içinden aydınlıkları, kötülükler içinden iyilikleri vs.vs.vs çekip ön plana çıkarabilmektir. Biz şairler bunun yolunu, yordamını arayan insanlarız. Hoş ve anlamı dizeler okudum . Kalemin ve kelamın gücünü bildiğim şairden
Zehir zemberek... Kalemi has Yüreği has bir şairin elinden nereye kaçacağını bilememiş zavallı harfler Kanı akmış şiirin oluk oluk... Bizi bu sayfaya abone yapan en güzel şiirlerden biriydi. Tebrikler, saygılar...
bazen çok şey bilmek böyle susturuyormuş beni... yine geleceğim canımın içi ki ateş püskürüyor dizelerin ve haklı ve yerinde bi savaşın gölgesinde harflerin lakin aşkın kamçısıdır nefret... ve ben bildiklerimi unutup susup gidiyorum yine...
hep sevgimle...
(( hüzün )) tarafından 4/10/2014 9:57:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mükenmel bir şiir.hüzünde konsa virgülüne keskin virajlardada dolaşsa ünlemler!! Kafa patlatan uçurumun eşiğine getisede çıldırtan sorular? Vazgeçilmezdir o üç noktalar (...)acıtsada tuz bassada kanayan yaraya bizimledir o adına sonsuzluk dedigimiz noktalar.yůreğinize kaleminize sağlık...
yoğun bir duygu filosu var... Sanki her kelimin üzerine demir atmış... şiirlerinizi iştahla okuyacağım...
kalemine sağlık saygılarımla