(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ama aynen öyle kuşkucu bir toplum olduk çıktık. Dost belli değil, düşman gırla gider. Yediğimiz ekmeğin tadı kalmadı, aldığımız havaya karışmasalar bari.......
tamam doğruya giden yol şüpheden geçer ama paranoyakça olmasın bu diyeceğim de paranoyakça davranmaya iten de sistem, güven olmadan nasıl yaşanır bilmiyorum ancak haklısınız demekten de kendimi alamıyorum :-( selamlarımla ...
Filiz Şahin. tarafından 4/9/2014 6:22:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ah ah Afet abla önemli olan bu paylaştığın ilginç konu üzerinde durmak senin kuşku şiirini biraz irdelemekti zaten. Ama önemli olan senin değinmek istediğin temadır, belki biz anlayamadık. Görüyorsun senin kuşku bizde kuşku uyandırdı :) Neyse artık kuşkulanmayalım
arkadaşlar şiiri yazarken bu kadar düşünmemiş ve yorulmamıştım. sadece farklı bir ruh halini tanımlamak istemiştim. İkiniz de farklı açıdan bakıyorsunuz, bu 4. cevabım bu da gitmezse artık.... Edebiyat defteri bana gıcıklık mı yapıyor acaba, kuşku duyuyorum:))
paranoyanın sistemle pek alakası yoktur, Allah yolunda paranoya soru ve cevapların güzellikler yolunda olduğu sürece paranoyadan kaçıp kurtulma yolunun hak ve doğruluk aramaktan geçer. Sayın Afet hanımın yanında da bizlerin olması gerektiği bir şiir algısı var şu an ki paylaşımda.
Öyle değilim Deniz hanım, ya da bu kadar değilim. Ruhsal hastalıkları inceliyordum konu bulmak için paranoya dikkatimi çekti, en belirgin özelliği kuşkuydu, onu işlemeye çalıştım becerebildiğimce. Sevgiler...