(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* PERDELER iNER! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* PERDELER iNER! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her gece, yastığa başımızı koyduğumuzda yapmamız gereken muhasebe ile ince âyarı verebilmeyi Mevlâ nasip eyleye.
Kutluyorum Mecit Bey Kardeşim.
Deftere çok az zaman ayırabiliyorum bu sıralar. Birçok gönüldeşimin sayfalarına uğrayamıyorum. Okuyabildiklerime de birkaç kelâm edemeden çıkıyorum. Gönlüm her daim sizlerle.. Sevgiyle kalın, şiirle kalın..
Iyi ki bu şiir yazma işi ihale gibi değil. Yoksa biz havamızı alırdıkMECİT beyin şiir teklifleri karşısında:)) Her yazdığın şiir sayfaya yakasında ödülü takılı olarak düşüyor aslı da kendinden menkul ödüllü şiirlerini okurken bazan "ya bu adamda farklı bir şeyler var yetenek adına" diye düşünmüyor değilim, Futbolda Messi için nasıl uzaylı diyorlarsa bu şairler aleminde de uzaydan gelenler olmuş olabilir mi acaba ? :)) Hepsi bir tarafa muhteşem şiirlerini okumak büyük keyf Rabbim uzun sağlıklı ömürler versin sen yaz biz okuyalım GARDAŞ. Selam ve Muhabbetle...
Birbirinden muhteşem dizeleri okurken teknik hatayı farkedememişim. Sonradan farkettim. Bu kadar hata lüksünüz olsun az da olsa bilerek hata yapın derim nazar meselesi. Aynı şeyi Kenan ışık'a da söylemiştim. Dua ile...
Yorumlari gizleme imkânimiz olsa idi, yorumlarinizin yüzde doksandokuzu görünmezdi SAiRAGAM :)
Yükseklik korkusu olmasa da yükseklerde YALNIZLIK endisesi sebebiyle ayaklarim hep yere basmistir. Verilen "GAZ"larin yüzde doksandokuzu sanirim hebâ oldu :) ki, hebâ olanlarin icinde sizin yorumlarin büyük yekun tuttugu inkâr edilemez.
Öte yandan, bugüne dek "siirlerime" özellikle sizin ve sizler gibi az sayida olsa da, samimiyetinden hic bir Zaman süphe duymadigim Agabeylerimin, Dostlarin teveccüh ve takdîrleri sayesinde hayli yol aldigimi "ben bile" fark etmekteyim.
Bu sebepten her Zaman oldugu gibi yine cok cok tesekkür ederim.
Varliginiz ve desteginiz kalemim icin onur verici cok degerli bir güc kaynagi.
Vazifemiz, bu teveccühe lâyik olabilmek. Tesellimiz gayretimizden emîn oldugumuz.
Bu siiri de öncekiler gibi yazar yazmaz astigimdan, bu kez de hataliydi. Üstelik hata siiri bozar nitelikteydi.
Sagolsun, hatayi farketmekten öte belirtme nezâketi gösteren Mücella Hanim Kardesimizin yorumu sayesinde siirin "DEFOLU" KISMINI düzeltmeye calistik.
seni not eylesinler bir kenara ağam... ve sen durma yaz...gel yaz git yaz he mi... yazmaktan geri durma, usanma... kitap yoksa kitaba dök dergilere yolla gazetelere yolla... veya birileri yapsın bu işi... bir molla kasım da senin karşına çıksın... selamlarımla..
Hayatta tesadüflere yer yoktur Ekrem Kardesim, bilirsiniz.
Nitekim, bu yorumunuzda sözünü ettiginiz "molla kasım" sizin yorumunuzdan yaklasik bes Saat sonra CIKTI geldi :)
Mücellâ Hanim Kardesim haddimi bildirdi.
Böylece yerden birkac santim yükseldigini farkettigim ayaklarim yeniden yere basmaya basladi.
Lâkin, Allah var, ayaklarimin arada bir "santimetre" ile ölcülebilecek sekilde olsa dahi yerden irtibatinin kesilmesinin sebebi yazdigim siirler degil, sizin yorumlariniz :))
Bir kalem bu kadar da SIMARTILMAZ ki CANIIIM :)
Su yazdiklarimi yoksul okusa bana "yerden gögece" hak verirdi NETEKiM :))