Günler geçmiyor diye sızlanirken, o koskaca yıllar; Nasıl da devriliyor önümüzde.. Daha dün gibi hiç unutmam.! Senin pencerinin önünde oturup, her pazar beni beklediğini. Bahçenin kapısında, beni gördüğün anda; Nasıl da gözlerinin içi güler, çocuklar gibi önüme koşardın. Ne çabuk akşam olur anlamazdık ve gitme vakti geldiğinde ikimizin de yüzünde buruk bir hüzün oluşurdu.
Her anı ayrı değer olan ve gelmesi dört gözle beklenen, o pazar gününden; Şimdi ne kaldı geriye sıradan boş bir gün olmanın dışında....
Artık ne o pencerede sen varsın Ne o bahçe kapısında ben Ne de o pazar günleri.! Anılar bile silindi, o eski takvim yapraklarından Bir tek o tarih kaldı "17 Aralık" Bir de sen yüreğimde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTAMADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTAMADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ALLAH RAHMET EYLESİN,ALLAH CENNETTE KAVUŞTURUP,DÜNYA HATIRALARIMIZI CANLI CANLI SEYREDİP,MUHABBET ETMEK NASİP ETSİN.YÜREĞİNİZE SAĞLIK.ALLAH SİZLERE UZUN ÖMÜR VERSİN...SELAMLARIMLA..
ve yüzyıllık bir çınar gibi, durmak zor şimdi karşında, birşeylere tutunmadan dim dik ve boyun bükmeden yokluğuna. Ve kolay değil yokluğuna alışmak, yokluğunu damarlarında kanı kurumuş bir ölü gibi bir daha olmayacak saymak.Çaresizliği buram buram ciğerlerine almak solumak. Ve sen manolyam kolay değil seni kaybetmeyi göze almak, yufka yüreğine hüzünler ekmek. Ve manolyam alışık olmayan masum yüreğine taş gibi yürekli olmak sırt dönüp kavurucu sıcağa karşı yürümek her şeye küserek karanlıklarda kaybolmak Ve sen manolyam gittin ve kolay değil kemiksiz dilin yalansız dönmediğini bir daha bir daha anlamak. Zor manolyam yeni doğan bir hüznün yeniden doğuşunu seyrinde kalmak.Ve asırlık çınarların devrilmeden öldüğünü sana duyurmak. Hasretinin göğüste sayısız acılarla gürlediğini sana duyurmak, ismini dağa taşa bağırmak.Haydi git manolyam ne gönlüme yakın ol ne yüreğime ırak...
Artık ne o pencerede sen varsın Ne o bahçe kapısında ben Ne de o pazar günleri.! Anılar bile silindi, o eski takvim yapraklarından Bir tek o tarih kaldı "17 Aralık" Bir de sen yüreğimde
Unutamadım baba Unutamadım..... tebrikler paylaşımın için.allah rahmet etsin.saygılar
Ruhu şad mekanı Cennet olsun...Bende de 2 Aralık var ki,..Neyse ..Can Dost ..Sizin gibi değerli bir evlat yetiştiren baba mutludur.. Sevgilerim Selamlarım yüreğine..
Ne mutlu ki babanız sizin gibi mükemmel yürekli bir evlat bırakmış ardında... Allah rahmet eylesin... Ama ardında hayırlı evlat ve iyi eserler bırakıp gidenler ölmüyor ki, bıraktıklarıyla yaşamaya devam ediyorlar... Yüreğine sağlık can kardeşim. Sevgiyle esen kal.
Ben Sayın Yakuti'nin hece şiirlerini daha çok seviyorsam da, güzel bir şiir. Bir Ceyda Gork'umuz vardı. Hem hece, hem serbest ve hem de aruz yazardı. Ne zamandır yok. İlgiyle izlediğim bir şair arkadaşımızdı. Her üç yapıyı da iyi kullanırdı. Sanırım, Sayın Yakuti de aynı yolda. Ben bu serbest şiirinden çok haz aldım. Başarılar...
Yüreğinize sağlık... Çok güzel olmuş..:Neylersin ki Ölüm herkesin başında. Uyudun uyanamadın, Olacak.! Kimbilir nerede, nasıl, kaç yaşında. Bir namazlık saltanat'ımız olacak. Taht misali o musalla taşında..!!!
Artık ne o pencerede sen varsın Ne o bahçe kapısında ben Ne de o pazar günleri.! Anılar bile silindi, o eski takvim yapraklarından Bir tek o tarih kaldı "17 Aralık" Bir de sen yüreğimde
Unutamadım baba Unutamadım.....
Yüreğinize sağlık... yürek yangını dizelere tebrikler... Mekanı Cennet olsun... selamlar ve saygılar... dua ile.
gözyaşı tarafından 1/20/2008 12:52:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nur içinde huzur içinde uyusun-mekanı cennet olsun O acıyı ben de paylaştığım için derin nefeslerle şiiri bölerek okudum Yüreğine sağlık değerli kardeşim Çok güzel ve etkiliydi ifadelerin Duygulandım
Ben de soğuk bir kasım günü kaybettim babamı, onu da anmama vesile oldunuz...Rahmet olsun o zor eşikten geçmiş büyüklerimize...Allah mekanlarını cennet eylesin...Tebrikler Hacer Hanım...
allah rahmet eylesin hocam mekanı cennet olsun...hepimiz orda buluşacağız öyle yada böyle....önemli olan geride birşey bırakarak gitmektir..kimi güzel evlat bırakır, kimi şirlerini,türkülerini, kimide hiç birşey bırakmadan gider..yani anadolu tabiriyle ot gelip saman gider...şükürki geride sizin gibi bir kalem bırakılmış hocam mekanı cennet olsun....saygılar sunarım....yolumuz farklıdır ama toplanacağımız yer aynı...SABIR VE ÜMİTLE bekleyiş vuslatadır...Allah a emanet olun
Artık ne o pencerede sen varsın Ne o bahçe kapısında ben Ne de o pazar günleri.! Anılar bile silindi, o eski takvim yapraklarından Bir tek o tarih kaldı "17 Aralık" Bir de sen yüreğimde
Unutamadım baba Unutamadım.....
Mevlam Rahmet yleye can kardeşim ne mutlu ki senin gibi bir evlada sahipmiş tebrikler Yakuti selamlarımla
Artık ne o pencerede sen varsın Ne o bahçe kapısında ben Ne de o pazar günleri.! Anılar bile silindi, o eski takvim yapraklarından Bir tek o tarih kaldı "17 Aralık" Bir de sen yüreğimde
Niyetiniz bizi ağlatmak mı ? Saygın yürek Hepimizin yüreği aşağı yukarı bu tür anılarla dolu... Ağlamamak için zaten kendimizi zor tutuyoruz... Biz işte böyle bir yüreğe sahip bir yüce Milletiz... Ne yazzık ki ,bazen yüreğimizin sesisini dinlemeden Kalp kıra biliyoruz.haddimizi aşan sözler edebiliyoruz Bakınız, insanın ardında kala kala sizinde güzel ve duygusal saygın bir anlatımla anlattığınız gibi sadece Bizde Kalan, yaşayan anıları kalıyor... Közlenen yüreğinizi ,en samimi içten duygularımla selamlıyorum... Saygı ile efendim....
şair67 tarafından 1/20/2008 1:46:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
Artık ne o pencerede sen varsın Ne o bahçe kapısında ben Ne de o pazar günleri.! Anılar bile silindi, o eski takvim yapraklarından Bir tek o tarih kaldı "17 Aralık" Bir de sen yüreğimde
Unutamadım baba Unutamadım.....
Unutılmaz unutamaz ki insan ..Kutlarım yüreğine saglık
Allah (c.c.) rahmet eylesin Hacer hanim, bende babami soguk bir kiş günü kaybetmiştim ve aci bir telefonla ögrenmiştim Ondandir her telefon sesinde yüreğimin yerinden oynamasi.. Kardesim youtubeye filmini koymuş az önce onu izledim ve simdi sizin şiiriniz..
Duygusal şiiriniz bizide duygulandırdı hüzünlendik.
Saygılarımla
Nizamettin Uca