Sorma "nasılsın? " diye; inkâr etsem nafile Gözlerim sele durdu, gönlüm acıyı tattı. Bilmem var mı cihanda firaktan beter çile Mutluluk dedikleri üç günlük saltanattı.
Saltanattı yıkılan, tahtımdı yerle yeksan Daha sitem etmeden felek kaşını çattı. "Bak, yaz geldi! " diyorlar, neyleyeyim sen yoksan Bir teselli umduğum anılar dahi mattı.
Mattı, gönül bahçemde mevsimlerin baharı Umudum vurgun yemiş, âdeta bir meyyitti. Göklere yükselirken feryâdımın buharı Kasvetin kirli eli uçurumlardan itti.
İtti hiç acımadan, son arzumu sormadan Vakit, ağıtlar yakıp, ağlanacak vakitti. Kader "gömelim" dedi, "daha fzla yormadan" Yaşamak taksit taksit, ölüm ise nakitti.
Nakitti bu hayatta hüzne dair ne varsa Dost bildiklerim bile vurdumduymaz, rahattı. "Gör! " dedi kör talihim, "gerçeği", sarsa sarsa Gülerek doğan güneş, sen gittiğin gün battı.
Battı tüm gemilerim gözyaşı girdabında Küskünüm kaderime; beni kırdı, incitti. Yine de "AŞKIM" dedim, ardından, gıyabında Son nefeste son sözüm "BİRTANEM" diye bitti...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* ...BiRTANEM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* ...BiRTANEM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet abi ölüm ani gelir insan bilemez nerde nasıl öleceğini; lokman suresin de bu konuya dikkat çekilir...
Dediğiniz gibi kitabı çıkmış görmek nasip olmadı; ama geçen hafta "cuma" günü vefat etmek o da her insana nasip olmaz...ALLAH taala gani gani rahmet eylesin....