(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİMDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİMDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neden yalnız siyahtır dilimden düşen şiir Güllerin kırmızısı yüreğimi yakmaz mı? Neden bana yaklaşmaz umutlu ve şen şiir Renkler nereye gitti ırmak yeşil akmaz mı?
Neden ben de soruyorum kendime zaman zaman :( yetkin kalemine güzel yüreğine sağlık sevgili Afet hanımcığım her şiiirin bir diğerinden güzel başarıların daim olsun selam sevgimle.
Dilim dişlerime küs sesim de nefesime Katlettim imgeleri yanarken kelimeler Sanırdım hitap eder her dile her kesime İşitir miydim bilmem uçuşurken nağmeler.
Düşü kırık özneler raks ediyor sürekli Ayakları ağrıyor yorgunluktan dizenin Belki çok acemiyim ondan bozuktur şekli Gelmesini bekliyor yepyeni mucizenin.
Neden yalnız siyahtır dilimden düşen şiir Güllerin kırmızısı yüreğimi yakmaz mı? Neden bana yaklaşmaz umutlu ve şen şiir Renkler nereye gitti ırmak yeşil akmaz mı?
Mor menekşe ölmüş mü mavi değil mi deniz Ak bulut kapatmaz mı gökyüzünün rengini. Düş mü görür papatya neden kırlarda sessiz Eflatunun, pembenin fark etmem ahengini.
Ak kâğıdın üstüne kara şiir ekerim Umut eder beklerim saatlerce alkışı Bu dünyanın yükünü yalnız ben mi çekerim Renginden sun ilkbahar yüreğimden al kışı.
Ak kağıt üzerinde kara şiir, rengarenkti...Hepimiz vardık içinde Afet Hocam yalnız değildiniz...Yüreğiniz var en güzel günler sizin olsun çok saygı ve sevgilerimle şairem...
İnsandır bu doğallığı bozan ablam; her daim de öyle olmuştur; Hak Telala bizlere her şeyin en saf, en doğalını ihsan etmiş de bizler sınırlı bakışımız ve algımızla yazık ki bozuvermişiz hiç kaygı duymadan her şeyi; Kaleminizden okumak hoş ve öğreticiydi ablam; Teşekkürler, saygı ve selamlar...