İnsanlar var ne tuhaf sanki tamudan muaf Aklı başından öte beden ayrı bir taraf Âdemoğlusun işte sansan da seni sarraf Yazık, ellerin Mushaf tuttuğu halde böyle Dinden bi-haber olsan tamam o da gaile Fakat önce dur derdik, dinle ne diyor eşraf Ruhu satın almışsa tamah ettiğin zaaf Kabre girmeden daha siyah bürünmüş etraf Zira noksan değilsin us-izan, vücud ile Yanına kalır mı hiç mizanda onca hile Sonunu bile bile dilemeyeceksen af Mazlumların vebali boynu etmez mi tavaf Bu, tekerrür etmeyen ömrü düpedüz israf
Zulme iştirak eden hal ki içler acısı Buna iten ne idi diyorsa da bazısı Hinliğe sebep mi yok işte alın yazısı Yalandan mazereti öne sürüp hışımla Güya defter dürüyor dilindeki tılsımla Kulaklarda çınlarken kem sözlerin tınısı Üzerinde onca ah onca gönül sızısı Huzursuz etmiyorsa kalbinin yanılgısı Köşe bucak her yerin kuşanmış bak hasımla Nereye kaçacaksın üç beş sefil adımla Hep seninle gelecek geçmişinin anısı Devasa bir nârdan ki o gayyanın ısısı Ne insan kalır yerde ne günah kırıntısı…..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_KIRINTI_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_KIRINTI_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlar var ne tuhaf sanki tamudan muaf Aklı başından öte beden ayrı bir taraf Âdemoğlusun işte sansan da seni sarraf Yazık, ellerin Mushaf tuttuğu halde böyle Dinden bi-haber olsan tamam o da gaile Fakat önce dur derdik, dinle ne diyor eşraf Ruhu satın almışsa tamah ettiğin zaaf Kabre girmeden daha siyah bürünmüş etraf Zira noksan değilsin us-izan, vücud ile Yanına kalır mı hiç mizanda onca hile Sonunu bile bile dilemeyeceksen af Mazlumların vebali boynu etmez mi tavaf Bu, tekerrür etmeyen ömrü düpedüz israf
Zulme iştirak eden hal ki içler acısı Buna iten ne idi diyorsa da bazısı Hinliğe sebep mi yok işte alın yazısı Yalandan mazereti öne sürüp hışımla Güya defter dürüyor dilindeki tılsımla Kulaklarda çınlarken kem sözlerin tınısı Üzerinde onca ah onca gönül sızısı Huzursuz etmiyorsa kalbinin yanılgısı Köşe bucak her yerin kuşanmış bak hasımla Nereye kaçacaksın üç beş sefil adımla Hep seninle gelecek geçmişinin anısı Devasa bir nârdan ki o gayyanın ısısı Ne insan kalır yerde ne günah kırıntısı…..
20 Mart 2014 / NÜS
..............................................Kalemiz daim kelamınız sonsuz olsun harika dizelerdi saygıyla selamlar...
geçmişini unutandan hayır gelmez nere çekersen oraya gider düğümlere üfleyenleri görebilecek gözden yok kimilerinde feryad etsek ne ki demiştim ki bir zaman "Anlamak da marifettir. İzan yoksa bunca bilgi boş lakırdıdan ibarettir. Meyhanecinin su ikramını mey sanan, cahilin önde gidenidir! "
öyle işte anlamak idrak etmek ve devamında ileri görmek gerek
selam ve saygı sunuyorum esen kalın
Filiz Şahin. tarafından 3/23/2014 11:56:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
vaaav. diyorum... çünkü birilerine epeycene gönderme yapmışsınız, hiç gözümden kaçmadı. onamı bunamı acaba... ama bence herkese olsun kimseye kefil olmayalım. şahit olarak Allah yeter. ve içindeki bu gönül kırıklığını çok güzel ifade etmişsin. aynen katılıyorum. kutluyorum. Allah gerçek önceliklerimizi öncelesin diyorum.
Çok farklı sözcüklerden oluşan birbirleriyle pekişip güzel anlamlar içeren nadide bir şiir olmuş yazan kaleminize güzel yüreğinize sağlık. Saygılarımla...