Münzevi hallerimde saklandığım her dulda Yüzüme kapıları sımsıkı kapatırken Kaskatı kesildim ya kalmış gibi buzulda Sustum, içim kan revan türabı ıslatırken Uzletimin nidası canımı acıtırken.
Hâlâ alışamadım desteksiz oturmaya Hangi dağa yaslansam ardıma yıkılıyor Niyetlendiyse bir kez sol yanımdan vurmaya Kovsam da uğursuzluk peşime takılıyor Tek hedefmişim gibi alnıma çakılıyor.
Ve neyse dedim neyse bu kez de böyle olsun Yüreğimi soğutup telkin ile avuttum Varsın gönlüm darlansın âdet yerini bulsun Ki zaten gözyaşımı ta evvelden kuruttum. Hem de ben sevmeleri şu sinede uyuttum.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_SUSTUM_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_SUSTUM_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve neyse dedim neyse bu kez de böyle olsun Yüreğimi soğutup telkin ile avuttum Varsın gönlüm darlansın âdet yerini bulsun Ki zaten gözyaşımı ta evvelden kuruttum. Hem de ben sevmeleri şu sinede uyuttum
Harika dizeler sitemde olsa gönlünüze sağlık. Herşey gönlünüzce olsun sevgiler sunarım..
Ve neyse dedim neyse bu kez de böyle olsun
Yüreğimi soğutup telkin ile avuttum
Varsın gönlüm darlansın âdet yerini bulsun
Ki zaten gözyaşımı ta evvelden kuruttum.
Hem de ben sevmeleri şu sinede uyuttum
Harika dizeler sitemde olsa gönlünüze sağlık.
Herşey gönlünüzce olsun sevgiler sunarım..