(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tarçın Kokulu İğde Ağacı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tarçın Kokulu İğde Ağacı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
canım benim aslında çok sık yazmıyorum ama eskilerle beraber karma ekleyince şiirlerimi, sizlere öyle geliyor haliyle...çokça sevgim ve teşekkürümle...
Gidenlermi acıtır bu kadar yüreğimizi neden hep bekleyen oluyoruz kırılgan kalbimizle ağıtlar yakarak ama zamanla alışıyor insan o "el değmemiş yalnızlığa" değilmi şairem sızlıyor arada sızım sızım oda vefadan sanırım..
bende konuk oldum şiire, ağıtına ve ah dedim ahhh...
Bu gidiş öyküleri ve bu kabulleniş gideni, ne kadar yakışıyor kalemine.. Hani bu duygunun ehli yapmış seni hayat sanki... Ve ben bu vak' âyı öyle iyi tanıyorum ki.. Bu dahneler, bu replikler öyle tanıdık ki..ve o kapanan perde elbette, öylesine benden, bizden ki...
Dil'e gelmiş sözcükler, sen de sıralamışsın onları tüm ustalığınla yine...
canımsın sen de hep gül inadına , çok sağol varlığın ve şiirlerime kattığın değer için...ve sevgili ayrık otuna da söylediğim gibi şiiri eksik yayınlamışım:( dilersen bir daha oku canım benim...