(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sevgi sevgiyle karşılık bulduktan sonra zevkle taşınacak bir yüke dönüşür bence...belimi bükmezde bir o kadar güçlendirir beni...ama karşılıksızsa sevgi ezip geçiyor işte o zaman...yük mü ne yükü dağlar devrilmiş gibi oluyor üstüme...çok güzeldi şiiriniz tebrikler...saygı ve sevgiyle kalın...
İki büklüm oldum. Sırtımda bu yükü taşımaktan.. Kolay değil ki dostlar! Bir parça anlayış, .................biraz cesaret, Ve; Bir parça da sevginin Hamallığını yapmak...
İki büklüm oldum. Sırtımda bu yükü taşımaktan.. Kolay değil ki dostlar! Bir parça anlayış, .................biraz cesaret, Ve; Bir parça da sevginin Hamallığını yapmak...
sevginin hamallığı ağır değil , belkide ama yaşattığıdır...
şiirleriniz o kadar hoş ki bitmesin istiyor insan..ama bazan böyle kısacık yazıyorsunuz neden se... hamallığını yaptığımız koskoca dünyayı ve içindekileri bir kaç satırda anlatmak ta ustalara yakışır..tıpkı sizin gibi..
Kolay olurmu değerli dost,en büyük hamallık maneviyatların hamallığıdır, sırtımızda taşıdığımız beden yorucu şeylerin yorgunluğu , uyursun geçer dinlenirsin biter.En büyük yorgunluk beyin yorgunluklarıdır..
ve bir kalbi taşımak
en zor hamallık değil midir
her zamanki gibiydi benim için
tebrik ederim şair