Zifiri karanlıkta akıtırken gözyaşı Sitemlerime sığmaz yalnızlığın ah Kırım Kan kustun feryadında kararmaz Türk’ün kaşı Hıçkırığın duyulmaz Türkiye’de vah Kırım
Hani kan damlasa can bulurdu toprağında Yeryüzünde cennete eşdeğerdin gül Kırım Umudun filizlendi çınar’ın yaprağında Nazlı bir gelin gibi baş eğerdin gül Kırım
Karanlığı yararak Kırım’a ağıt dizsem El açıp Yaradan’a duamı duy diyerek Gökyüzüne umutla hilalle yıldız çizsem Katıksız aşımıza kan doğrayıp yiyerek “Kızılelma” ülkündü fethin gecikti Kırım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kızılelma Ülkündü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kızılelma Ülkündü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kirima goz ve kulak kapamis yurekler cok var, duymalarini isterdim sizi ve siiiri.. Bizlere tercuman olmaniza tesekkurler, tebrikler, saygilar Ahmet Bey.
harika duygu selinin isyanını anlamamak elde değil elimiz kolumuz bağlandı hatta kendimize bile ihanet içindeyiz bir gün bir ses haykırır hadi kızıl elmaya diyerek inşallah o zaman uyanırız belki kim bilir dost kutlar sevgiler sunarım...
Dünya nın Türklere olan kini yüzyıllardır bitmemiştir. Kısa yoldan şöhret olmak isteyenler Türk e hakareti seçmiştir. Dünyaya nizam verme ülküsü olan TÜRK MİLLET ve TURAN ÜLKÜSÜ hiç bir zaman bitmeyecektir. 1917 de esarete alınan Türklerin bağımsızlığı için bir ömrü feda eden,TURAN ÜLKÜSÜ için mücadele verenlere ALLAH GÜÇ VE KUVVET VERSİN Kaleminiz duygumuza tercüman olmuş kutluyorum.
Biz eski biz değiliz ! Neler oldu bize ? Dünyanın her tarafında Kan revan var ama kılımız kıpırdamıyor.Yurdumuzun ve Milletimizin üzerinde ne kadar alçakça oyunlar oynanıyor ama her ne hikmetse söz bile edemiyoruz. Allah u Teala bütün dünyadaki Müslümanların ve Türk milletinin Yar ve Yardımcısı olsun. Kırım kırılıyor ama bizde ancak üzülüyoruz. Yüreğine sağlık değerli Şair.
Bizlere tercuman olmaniza tesekkurler, tebrikler, saygilar Ahmet Bey.