uyku yine tadını esirgedi gözlerimden yırtıldı mazinin sağır dilsiz derisi anılar oluk oluk akmaya başladı biçare gönlüme ilk aşk heyecanını çeken bir kız gibi ürkek, çaresiz geldim kapına ne yazık çıkmışsın dönülmez yolculuğa....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECEDE SAKLI YALNIZLIĞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECEDE SAKLI YALNIZLIĞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ilk aşk heyecanını çeken bir kız gibi ürkek, çaresiz geldim kapına ne yazık çıkmışsın dönülmez yolculuğa.... *************************************çok fazla yüklü geldi ve acıttı.Güzelliği kadar hüznüyle de akılda kalacak.Genç kız ürkekliğinin hayal kırıklığı,dönülmeze hasret.kendi kendiyle kalakalmak................................
uyku yine tadını esirgedi gözlerimden yırtıldı mazinin sağır dilsiz derisi anılar oluk oluk akmaya başladı biçare gönlüme ilk aşk heyecanını çeken bir kız gibi ürkek, çaresiz geldim kapına ne yazık çıkmışsın dönülmez yolculuğa....
Şiirde söz tasarrufu çok önemli (çok şey söyliyeyim derken hiçbir şey anlatamazsınız , kalabalık sözcüklerle ).
hak ediyorsun,şiir haklı yorumlar alıyor okununca yurum yapmadan insan kendini alamıyor sevgili şairim imgelerin derin anlam bütünlüğü ve ritim kaleminizde bir olgunluk ve dernilik ortaya çıkarmiştir. kutluyorum tekrar-tekrar okunması gereken bir şiir yazmişsınız saygılarımla
alisevket tarafından 1/18/2008 9:38:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
uyku yine tadını esirgedi gözlerimden yırtıldı mazinin sağır dilsiz derisi anılar oluk oluk akmaya başladı biçare gönlüme ilk aşk heyecanını çeken bir kız gibi ürkek, çaresiz geldim kapına ne yazık çıkmışsın dönülmez yolculuğa....
....................düşündüm bir an tüm şiirlerimi sayfamdan kaldırıp izninizle bu kısacık ama sızacık dizeleri sadece orada alıkoysam diye... zannediyorum tümünü ifade edecek... keşke şiirin başlığı yorgunkalem olsaydı diye içimden geçti garip bir bencillikle... tek fark gidilen yerine gelinen olarak... .........saygı ve selam ile...+++++
uyku yine tadını esirgedi gözlerimden yırtıldı mazinin sağır dilsiz derisi anılar oluk oluk akmaya başladı
..."
söze şiirle başlayalım hep demiyor muyuz şiir; "..duyguların en anlamlı sözlerle, en güzel seslerle bezenip en özneli ve yalın anlatımıkdır..." diye...
Burası başlı başına olay. Bu bir. İkincisi de şu ki;
Demek ki şiirin uzunluğu kısalığı, ya da her mısrada aynı tat ve derinlikte imge yüklemesi olması gerekmiyor. Zaten öyle olsa şiir bu ağırlığı kaldıramaz ve okuyanın gözlerinden yüreğine geçiş yapamaz, yorar, düşer, yıkılır. Kısacık bir şiirde, verilmek istenen öyle sağlam verilmiş ki, fazla söze gerek yok.
Mükemmel bir şiirdi.
Candan kutluyorum. Sevgilerimle...