(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bak şimdi bahar Mutluluk içinde ikindiler Toz pembe bulutlar Yağmurlar bile Çekip gittiler Sensizlik ağlıyor gözlerimde Ölüm bile olsan Artık gel
hasretin başarılı bir şekilde şiirde işlendiği aşikar ,ne olursan ol ama yeterki gel derken vefanın hala sıcak nefeslerini soluyor şiir tebrikller selamlarımla
Sensizlik ağlıyor gözlerimde Ölüm bile olsan Artık gel ************************ Geleceksen bekletme Bekleyen gel diyor gel Senin gelmen uğruna Güzel geliyor ecel
Ölüm bile olsan...demişsiniz..Olmasın be öllüm.Hoş değil,sıcak değil,güzel değil ölüm...Hem baharda,bulutların toz pembe olduğu bir zamanda,ölüme gerek varmı.? ...... Ölüm olmasın ki,sizin gibi şairlerden böyle güzel şiirler okuyalım... Ne dersin.?............selamlar.
kutbo tarafından 2/1/2008 1:43:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
Mutluluk içinde ikindi çok güzel yakalanmış şiirinizin arkadan gelecek dizelerini koruması açısından ... Kutluyorum, çok kısa ama anlamlı ve sağlam şiirinizi... Yüreğinize sağlık...
Bak şimdi bahar Mutluluk içinde ikindiler Toz pembe bulutlar Yağmurlar bile Çekip gittiler Sensizlik ağlıyor gözlerimde Ölüm bile olsan Artık gel
mükemmel.mükemmel.harika.harika.terteemiz bir şiir koydunun gecenin yüreğine sağol be menekşe.güzel bir şiirle ayrılıyorum şimdilik.sevgiler...................hakan.......
çalıntı şiirden dolayı onayı alınmıştır. İlgili forum yukarıdadır.