(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜZÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜZÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yalnızlığımın kapısını çalma hüzün hiçbir ses kulaklarımın eşiğini atlayamıyor bu gece yüreğimdeki mihmanın nefesinden başka çok güzel bir dörtlük tebrikler
ve yüzyıllık bir çınar gibi, durmak zor şimdi karşında, birşeylere tutunmadan dim dik ve boyun bükmeden yokluğuna. Ve kolay değil yokluğuna alışmak, yokluğunu damarlarında kanı kurumuş bir ölü gibi bir daha olmayacak saymak.Çaresizliği buram buram ciğerlerine almak solumak. Ve sen manolyam kolay değil seni kaybetmeyi göze almak, yufka yüreğine hüzünler ekmek. Ve manolyam alışık olmayan masum yüreğine taş gibi yürekli olmak sırt dönüp kavurucu sıcağa karşı yürümek her şeye küserek karanlıklarda kaybolmak Ve sen manolyam gittin ve kolay değil kemiksiz dilin yalansız dönmediğini bir daha bir daha anlamak. Zor manolyam yeni doğan bir hüznün yeniden doğuşunu seyrinde kalmak.Ve asırlık çınarların devrilmeden öldüğünü sana duyurmak. Hasretinin göğüste sayısız acılarla gürlediğini sana duyurmak, ismini dağa taşa bağırmak.Haydi git manolyam ne gönlüme yakın ol ne yüreğime ırak...
H Ü Z Ü N yalnızlığımın kapısını çalma hüzün hiçbir ses kulaklarımın eşiğini atlıyamıyor bu gece yüreğimdeki mihmanın nefesinden başka
Harkulade az öz Arif bir anlatımla çok şeyi anlatmak Duygu yüklü Saygın bir emek Kutlarım közlenen yüreğinizi Gönül dostu Saygın yürek Saygılarımla efendim.....
çalma hüzün
hiçbir ses
kulaklarımın eşiğini
atlayamıyor bu gece
yüreğimdeki mihmanın
nefesinden başka
çok güzel bir dörtlük tebrikler