Sımsıkı kavradığı şiir dolu sandığı Hayâl kırıklığında bağrını avuturdu Minik dev aynasının umuduna kandığı Tozpembe düşlerini göğsünde uyuturdu
Çağlayanlar sathında aşka susak bir yürek Keşfedilsin beklerken tahammül yitiminde Her karanlık gecede gökte yıldızlar ürkek Göz gözü görmüyor ki gündüzün bitiminde.
Ağlamaklı olurken bulutun öfkesinde Bir yandan kızıyordu akıp duran yaşına Yosun gözlü vadinin gizemli ülkesinde Bakalım daha neler gelecekti başına.
Yüreğinde özenle biriktirdiği sevgi Değeri bilinmeden harcanıp da gitti ya Tek ona yanıyordu ta o zamandan beri En çok kıymet verdiği cihanı dar etti ya
Ayağının altından kayıp giderken zemin Aşk mağduru yürekte alelacele ölüm Daha sevmem diyorken akabindeki yemin Kapandı siyah perde oynanınca son bölüm.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_KAPANDI SİYAH PERDE_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_KAPANDI SİYAH PERDE_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinde özenle biriktirdiği sevgi Değeri bilinmeden harcanıp da gitti ya Tek ona yanıyordu ta o zamandan beri En çok kıymet verdiği cihanı dar etti ya
etti işte... giiti iştee üşümeye mahkum etti şubatı zehir etti aklı donuyor insanın
Bazı şiirlerde aklıma garip garip yorumlar gelir yazmaktan vazgeçerim... Belli mi olur , ne anlatıyor bu deli demesinler diye....
Her odanın kendine göre lambası ışığı vardır; yani yakışanı ya da uygun olanı.... Misal ; sokak lambasının yeri sokaklardır.... Peki, geceye güneş doğsa olur mu?...Ay daha güzel, yıldızlarda ihtişam ve karanlığın o muhteşem mehtabı....
Yani, gönül evine kendi ışığını aramak gibi birşeyler diyesim geliyor.... Tabi, burda siyah perdeler arasında kalan bir karanlık var....İşte o karanlık..."Işığını arayan karanlık"..... Garip bir yorum...Kabul ediyorum....