Fikrimin sen yanı ufuk çizgim Meczup her söylemim Feryat figân kavrulurken ateşte Kırlaşmış şakağından vurulur korkularım Yüreğime hükmeden tarifsiz bir cesaretle
Ve Ben… Mehtabın omzunda geceyi boyarken sana Hareli bakışların zikrimin cümbüşünde Gökyüzü sen renginde Sen.... Gökyüzünün yumuşacık teninde Belli belirsizdi saatler Ayyuka yükselirken g/izimdeki bilmece Koyu lacivertten bir damla hüzme Tam düşeceğim anda denize Saçlarım dolanırdı yıldız kümelerine.
Günceme tüneyen envai çeşit zulm ile Hasretini tavaf ederken onlarca kez yüreğim Sınır tanımıyordu zihnim Dağınığım aklıma her gelişinde Kurgu filminden düşen karakter gibi Korkulu her çığlığım Martı gibi süzülürken sahilde Düştüğüm her sokak zulasındaki yıkığım.
Bu nasıl bir hezimet Umurumun umru değil Yoksa her salisende ayrı ayrı ölüyor muyum Gık demeye bile yeltenmezken avcumdaki metanet Ya Rab’bi yine öldür yine yanarım diyorum Halimle eğlense de yüzümdeki sefalet....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_ÇIĞLIK_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_ÇIĞLIK_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İsmet Özel hakkında ne düşündüğünüzü öğrenmek isterim. Türkiye de hiç bir genç şairimiz için "Ben İsmet Özel'den etkilendim" demesi kesinlikle bir aczi ifade etmez. Aksine " Ben Eebiyatı Ciddiye Alıyorum" anlamına gelir. Şiirinizden, onun şiddetli ve çağdaş-serbest- modern tavrından " Ben Edebiyatı Ciddiye Alıyorum" kararlılığınız anlaşılıyor. Gerçekten kuvvetli, etkili bir çalışma. her mısrası şiir. Kendinizi daha fazla ciddiye almanız dileğiyle sevgiler
metinceylan tarafından 4/1/2014 6:57:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
metinceylan tarafından 4/8/2014 7:08:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
İsmet Özel ismini ilk sizden duyuyorum... Çok da şiir okuduğum söylenemez, burada bir kaç arkadaşımı takip etmem dışında neredeyse hiç şiir okumuyorum.
Ancak NÜS 'ün gerek hece ve gerekse serbest şiirlerinde kendine özgün tarzı takipçilerince bilinir zaten. Bu da, sırf şiir olsun diye yazmıyorum belki ondan.
Yaptığım iş ne olursa olsun, ister şiir, ister yemek vs. Hele ki başkasına sunacaksam elimden geldiğinin en iyisi olmalı. Şiiri mi ciddiye alıyorum, yürekten akana mı, yoksa okuru mu... Bence hepsi birarada.
Günceme tüneyen envai çeşit zulm ile Hasretini tavaf ederken onlarca kez yüreğim Sınır tanımıyordu zihnim Dağınığım aklıma her gelişinde Kurgu filminden düşen karakter gibi..
Yüreğinize bereket çok etkileyici..Hürmetlerimle..
Şiirinizden, onun şiddetli ve çağdaş-serbest- modern tavrından " Ben Edebiyatı Ciddiye Alıyorum" kararlılığınız anlaşılıyor. Gerçekten kuvvetli, etkili bir çalışma. her mısrası şiir. Kendinizi daha fazla ciddiye almanız dileğiyle sevgiler
metinceylan tarafından 4/1/2014 6:57:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
metinceylan tarafından 4/8/2014 7:08:34 PM zamanında düzenlenmiştir.