(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMUR EYLÜL'ÜN GÖZ YAŞLARIDIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMUR EYLÜL'ÜN GÖZ YAŞLARIDIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiriniz duygu yğklğ, his yüklü ve oldukça muhtevalı.. kısa olmasına rağmen çok derin ve zengin ifadeler var Duyguların kristalize edilişi şeklinde mısralarınız. Güzide duygu ve hisleriniz insanı çizdiğiniz dünyada kanatlandırıyor. İpek tellerden örülmüş şiiriniz.. Şiirinizin son kısmı biraz daha duygu ve düşünceye yoğunluk kazandırmış. Son dizelerdeki "Yağan yağmur,geçen zaman düşlerim Yağmurlarla yıkanır görüşlerim Dinmek bilmeyen bu yağmurda Zor olur çocukluğuma dönüşlerim... " ''düşlerim ve dönüşlerim ''kelimeleri şiirin ruhuna çok derin manalar katmış. sizden daha ince dantelalar şeklinde örülmüş şiirler bekliyorum.. selam ve sevgilerle..
YAĞMUR EYLÜL’ÜN GÖZ YAŞLARIDIR Çağrışır hüzün rüzgarlarını Eylül ikindilerine yağan yağan yağmur Özlemle ıslanırım birden bire Kaldırımlarda yüreğim durur. Mor bulutlarla nasılda kaplar Elmadağ’a doğru dağ başları Durmaksızın kalbime dökülür, Yağmur ve Eylül’ün göz yaşları. Yağan yağmur,geçen zaman düşlerim Yağmurlarla yıkanır görüşlerim Dinmek bilmeyen bu yağmurda Zor olur çocukluğuma dönüşlerim
Çocukluğa hasretle donanmış yarı mahmur gönüllerin, gani ruhlu trendlerde tahteravalli dengede hüznü özümseyerek eylül zamanında mıhlanmışlığı...
Üzerine kırkıkindi yağmurlarının yıkanmışlığında, gözyaşı selini salması ve kalbi derinlikte darmadağın olmuş düşlerin düşüşü...
saygılarımla