(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇARESİZLİKLER ÇARESİZ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇARESİZLİKLER ÇARESİZ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bence çok iyi yapmış.Birinden birinin hakimiyeti ele alması şart yoksa vay halinize. Hem boşunamı demişler "aşk kalbe girince akıl seyahate çıkar diye" Böylelikle yaşadığınızın aşk olduğunuda anlamışsınızdır.
Aşk ,sistem dışı bıraktı aklımı Hakimiyet artık kalbimin Öğüt dinlemiyor Engel tanımıyor Dengesi bozuldu bedenimin Umrunda bile değil Yollar rampaymış... Umrunda bile değil Azrail pusudaymış... Karartmış gözünü Bir şey görmüyor Umrunda bile değil Ana , baba darılmış... Bu öyle bir duyguki Mesafeler çaresiz Bu öyle bir duyguki Bahaneler çaresiz Bu öyle bir Bu öyle bir DUYGU Kİ.. Çaresizlikler çaresiz...
şiir bütünü ile güzeldi ellerine ve yüreğine sağlık tebrikler...........
Aşk böyledir işte arkadaşım, değil seni, çaresizlikleri bile bıraktırır çaresiz...Sen kalma çaresiz. Çaren oldukça aşk, çivi çiviyi söker denmiş. Sevgi yüklü saygılarımla.
Anlatımınız ve şiirdeki tema gayet güzel uymlu İnsanın isyanları oynadığı gençlik çağlarını anımsatıyor. Tebrik eder, yeni şiirlerinizi görmek dileğiyle Sevgi ve şiirle kalın
Bence çok iyi yapmış.Birinden birinin hakimiyeti ele alması şart yoksa vay halinize.
Hem boşunamı demişler
"aşk kalbe girince akıl seyahate çıkar diye"
Böylelikle yaşadığınızın aşk olduğunuda anlamışsınızdır.