Namluya sürülmüş kurşun gibi Tetik çektin vuruldum Her kavgada seni astım kirpiklerime İntiharın gözlerim.!
Tasarlayarak yok ettim baharı Artık her mevsim sonbahar Suçluyum.! İhbar ediyorum kendimi Ellerimde hâlâ kokun var
Sonbahar basıp eziyor içimi Kimliksiz, yaralı bir mülteciyim Firari ve kaçağım her yerde aranıyorum.! Zamansızdı yüreğine sığınışım Sana gelişim illegaldi Esmer gülüşlerimi kuşatan acım, bakışlarında eridi Yüreğini vatan bilip tarifsiz sevdim Şimdi yoksun sahipsiz, yurtsuzum.! Gözlerim ağlamaklı
Ağlamak payına düşmüşse Ha varsın Ha yoksun ederin ne.?
Acılar yürürken içime Kaç sen eder omuzlarımda ki yük Gözlerimi eşeleyen fırtına Dilime tüneyip söylenmeyen sözler Tırnaklarımı kemiren acı Yüreğimi sıkan özlem ateşi İçime palazlanan gurbet sancısı Söyle kaç sen eder haa Kaç sen.?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaç Sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaç Sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi bir sorgulamadan çok bir hesaplaşmaydı! Kaç sen eder ? Bulabilmek okuyucu için zor. Katsayısını bilmek gerek, " sen" in, özgül ağırlığına ilaveten. O zaman ancak sonuç sayısal olarak ölçülebilir. Ancak, şiirsel olarak pek güzel bir saldırıydı. Tebrik eder saygılar sunarım.
Tebrikler şairim Kutlarım kalemini