(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tesadüfen geldik dünyaya..tesadüfen yaşıyoruz..hemde bahara hasret,güneşe hasret,sevgiye,sevmelere hasret,işte yaşıyoruz ve tesadüfen ölücez bi gün.tesadüfen duyucaklar dostlar belki öldüğümüzü..tesadüfen cenazemizde bulunucaklar bi gün ansızın...yüreğinize sağlık...ne diyim ki..öyle güzel ki...duygular hep şiirlerde güzel durur zaten...duyguları kafiyeli okumak hep hoş gelir kulağa.duygularınıza emanet olun o halde..tebrikler..saygılarımla...
Başa gelen her şeyin mahfuz bulunduğu bir yer vardır.Buradan bakınca tesadüf denilen şeylerin aslında tesadüf olmadığı hepimizin malumudur.Zira hiç bir şey tesadüfi olabilecek kadar basit değil.Beşerin tesadüf diye adlandırdığı haddi zatında kaza ( takdir-i ilahi) ya karşı çaresizce teslimiyetten başka bir şey değildir.Kaza zamanı geldiğinde tüm bilgiler ve yetenekler sağır ve kör olurlar.Bu bir şaşının bir şişeyi iki görmesine benzer bir olaydır.
düşünce rüzgar bilgi yelken insanlıkta kayığın kendisidir..
Ama ne yazıkki bu kayık da hiç birimizin can güvenliği olmadan bazı insanlara güvenerek yol almaktayız..Kaderlerimizi çizen insanoğlu oluyor zaman zaman .Rabbimin verdiği canı o alacakken ne yazıkki sorumsuzlar almakta..Ve hala almayada devam etmekte..
Yüreğine sağlık değerli kardeşim..
Kutluyorum Saygılarımla
Bahar
baharca57 tarafından 12/19/2006 5:42:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hasret herşeye,sevdiklerine hasret. Bir hıçkırık,bir sessiz çığlık, Cellatın ipi gibi düğümlenen boğazımızda, Yitirilen canlara hasret. Bedava değil belki, Ama; İnan ki tesadüfen yaşıyoruz candostum! ..
EVET ÇINAR HOCAM ÇOK DOĞRU SÖYLERSİN, BİR İSVİÇRE'LİNİN BİR SÖZÜ AKLIMA GELDİ, TÜRKİYE' DE İNSANLAR TESADÜFÜ YAŞIYOR İSVİÇRE'DE İSE TESADÜFÜ ÖLÜYOR DEMİŞTİ O AKLIMA GELDİ ÇOK HAKLIYMIŞ GALİBA KUTLARIM BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ....
elbette kadere iman ediyoruz..ama Allah insanoğluna akıl, fikir de vermiş...tedbirli olmak da gerekir..sen tedbir alma...onca insanı mahvet sonra da oldu bir kere...üzgünüz demek, başsağlığı dilemek de yetmez...bu duyarlı yüreğinizi kutlarım hocam...bir saha top oynamaya elverişli olmayınca o maç iptal edilebiliyor da acaba bu uçak seferi hava muhalefeti bilindiği halde niçin ertelenmemiş ki ?saygılarımla...
çok harika bir şiir olmuş üstad... nerede okudum şu an hatırlamıyorum ama bir söz var "biz tesadüfen yaşıyoruz, Avrupalılar ise tesadüfen ölüyor "diye" şiirinizin finali bana bu sözü hatırlattı...
Tesadüen de ölüyoruz malesef. Aslında pek de tesadüf değil, bile bile ölüme yollanıyor onca can, sorumlu aramak boşuna, nasıl olsa kimse üstlenmeyecek. Acı da olsa güzel bir şiirdien azından gidenlerin anısına, son olsun artık birlierinin canını hiç saymak, sevgiyle ve sağlıkla kalın.
Alması gerekenler tedbir almayınca takdir kaçınılmaz olur.
Duyarlı yüreğinizi
güzel şiirinizi tebrik eder
saygılar sunarım