Okuduğunuz şiir 26.2.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Kördüğüm//
“ Bırak gün gitsin gece gitsin ay gitsin yeter ki; sen gitme”
Gün aydınsız gökyüzü solarken üstüme Ve Gün/aydınlığında ayaklarıma Sonsuz bir Araf sunarken tanrı Seni sordu annem Yok! Diyemedim
Sustum
Ardından Gömülüp kaybolmuşluğuma Bir başıma Ölümü düşündüm Ölürsem geçer miydi sensizlik acılarım
Sonra Dara çekildi yüreğim Bir kadının gözlerinde Umuda tutunamamanın ağırlığında Denizli bir kentin tuzunu sürdüm yaralarıma Ki; Tutunmaya çabaladıkça düştü ellerim Ellerinin uzanamadığı bir zamana
Ve Şimdi Bil ki; sevgilim Gözlerim gözlerine asılı bir kördüğüm yalnızca Gölgelerin infaz vaktinde kıyıma uğrarken aşk…
Taylan KOÇ
Şiiri güne layık gören seçki kuruluna ve okumaya değer gören tüm şiir dostlarına teşekkür ederim....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kördüğüm// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kördüğüm// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ardından Gömülüp kaybolmuşluğuma Bir başıma Ölümü düşündüm Ölürsem geçer miydi sensizlik acılarım <<<<<<<<<<<<<,, emeğine özüne sağlık candan kutlarım,,
Şiir öyle bir gelgit denizlerinde sürekli yön arayan ve her yönde yine izi kaybolan ve sonra deniz fenerlerinde yol arayan duygu sağanağı yüreğimizin aynası söylenmeyenlerin sözü biz aslında şiir yazarken pek çok yüreğe de tercüman oluyor işte şiiri şiir yapan bu Taylan Koç şiirleri hep yeninin peşinde bu yüzden kalıcı ve özgün güne yakıştı bu şiir yürekten/sevgiler...