---/Aklıma dolanan gözlerin, ayak bağı Tek adım atamıyorum çocuk.!
Hayat dediğimiz gel- gitlerden ibaret Ne garip değil mi.? İnsan yaralarını kanata kanata sarmayı öğreniyor Onları öpüp, okşuyor zamanla gülümseyerek
Bakma öyle masum gözlerimin içine İçimdeki harabedan kalıntıları görme Yüzümü eskiten her çizgide bir yaşanmışlık var
Yüreğimi nasırlaştıran sancıyla yaşadım doğru Asla pes yok, yola devam dedim İrsi mi bilmem kadersizliğim.? Ama bir inattı.! Hayata didişip durdum
Şimdi kaldır başını, bükme dudaklarını şiir yüzlüm Minik ellerinle kavradığın helal lokmadır Bu utanç senin değil Utanması gerekenler bu kadar yüzsüzken.!
Hadi tebessüm et göster gülüşünü Yarınlara kararlılık ve inançla sarıl, sarıl da büyü.! Gülüşleri melekleri kıskandıran çocuk Gelecek senindir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gelecek Senindir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gelecek Senindir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... Şimdi kaldır başını, bükme dudaklarını şiir yüzlüm Minik ellerinle kavradığın helal lokmadır Bu utanç senin değil Utanması gerekenler bu kadar yüzsüzken.! ... Hanımefendi resim güzel, şiir güzel, yürek güzel, yüreğin sesi güzel... Utanmak yaratılışta verilmiş bir erdemdir. Toplum içinde gelenek göreneklerle de ayrıca şekillenir. Utanılacak bir durumla karşılaşıldığında sadece utanmak yetmez durumu düzeltmek için ayrıca çaba sarfetmek gerekir. Ancak, yaratılışta utanmaktan nasiplenmemişse birisi, yapacak hiç de bir şey yoktur onun adına. Kaldırıp atmak farzdır. Çok dokunaklıydı taaaa nereye dokundu... Tebrik eder saygılar sunarım.
Anlam dolu şiirdi okudum maalesef onların geleceğini bizler karartıyoruz onlara karşı sorumluyuz onlar yarın bizleri sorgularsa haklılar Yüreği kalemi alkışlıyorum Kalemin susmasın üstadım ________________________________Saygılar
Gelecek senindir.
Çocuklarımız umutlarımızdır...
Tebriklerimle...
Saygılarımla...