Sokakların ruhu olur mu bayım Ya kaldırımların? Şu baloncunun kederine de ne demeli
Kimseler açmıyor perdelerini artık Sabahın ilk ışıkları ile yıkanmıyor kapı önleri Derdin nedir diye soran olmuyor Alınıyor sütçü amca eli boş döndükçe Yadigar bakkalında keyfi yerinde değil işler kesat bu aralar . . .
Sokakların ruhu olur mu bayım? Ya kaldırımların? Yoksa dilini mi kestiler tüm anıların Bebeklerim, Bakmaktan öldürdüğüm balıklarım , İçine kapanıp kafadan uydurduğum oyunlarım Çocukluğum nerde bayım ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çocukluğum nerde bayım ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çocukluğum nerde bayım ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özlediğimiz,özlem duyduğumuz o yaşımızdaki duruluk mu acaba diyorum. hepimiz özleriz sorgulamadan geçmişte kalan o yılları,hesapsız yaşamakmı özlediğimiz, günahsızca..bir daha yaşanamacak oduğunun farkındalığıyla hayıflanmak mı birazda kıymetini bilemediklerimizin.kaçımız dönmek ister gerçekte olsa böyle bir imkan çocukluğuna, ama büyümek var bir daha, büyümek ne zorlu iş öyle? ama yine de güzeldi bayramı bayramdı,düğünü düğün,cenaze alayı bile dün gibiydi tekbirlerle uğurlarken atamı..ama geçti gitti işte dün oldu bak şimdi .umut oldu yarının adı kimbilir kime gelir /gün bugün o halde...ne ise muradı insan olanın gün bugün işte ...
Bazen yazdıklarımız birilerinin bam teline dokunur.. Bende sordum kendime Çocukluğum nerde.. Bir armut ağacı altında bir boya sandığı ile gecen çocukluğum.. Oyuna oyuncağa hasret Arkadaşa hasret Eğer bir yetim isen her şeye hasrettir çocukluğun.. Bayramlarda öpülecek bir ele hasret Ağladığında başını bir okşayana hasret Deftere, kitaba, çantaya, hasret.. Hasret tir çocukluğun Çocuksu yıllar bir ekmek kavgasıyla geçmişse hatırlayacağın tek şey...Boyalı iskanbil kağıtları ve Aklımda kalan tek şey.. Nurileflef cila ve boya ismidir...
Çok acı hatıralarımla hasbihal ettim sayenizde.. Şiir bazen acıtsa da güzeldir. Saygılarımı sunuyorum kardeşime..
KEMAH_LI tarafından 2/25/2014 1:47:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Keşke hiç olmasaydı Ruhu çocukların, Ve kaldırımların. Dili lal olsaydı keşke anıların, “Bebekler ve balıkların…” Ben nihayeti ölümlü bir can “Bayım” Sanki camdan bir kavanozdayım Ömrümü pamuk ipliğine bağlamışım Anılar benim hem zehirim, hem en güçlü aşım Geçmişte ki pırlanta dünyalar Çoğunda mahpus kaldı o çocukluklar Asla, acıtmadan beni oyalayamıyorlar ! “Çocukluğum nerede bayım…” Bak şimdi onlar, İçime de nasıl da kanıyorlar !!!...
Harikaydı iç iniltileriniz ! Yürekten tebrik ederiz !!!....
Onatça tarafından 2/25/2014 11:34:20 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sokakların ruhu olur mu bayım Ya kaldırımların? Şu baloncunun kederine de ne demeli
Kimseler açmıyor perdelerini artık Sabahın ilk ışıkları ile yıkanmıyor kapı önleri Derdin nedir diye soran olmuyor Alınıyor sütçü amca eli boş döndükçe Yadigar bakkalında keyfi yerinde değil işler kesat bu aralar . . .
Sokakların ruhu olur mu bayım? Ya kaldırımların? Yoksa dilini mi kestiler tüm anıların Bebeklerim, Bakmaktan öldürdüğüm balıklarım , İçine kapanıp kafadan uydurduğum oyunlarım Çocukluğum nerde bayım ?
Ah o çocksu yıllar nerede şimdi sabah erkenden kapı süpürmeler caddeler sokaklar ve kaldırımlarda mutsuz şidi.kutlarım güzel ve anlamlı dizelerdi.
hakka..umutların
yarını aydınlarını aydınlatsın
kutlarım değeli eseri