(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PİNOKYO 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PİNOKYO 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir ve seslendirme büyüleyici güzellikteydi. Kutluyorum her iki yüreği de.Eylülün hüznü yansımış pinokyo gözlerine .Eminim ki içine akıtmıştır gözyaşlarını ... Sevgi ve saygılarla.
Özlemin ne içli çağrısı ve içten yorum.tebrik ediyorum her iki sevgili yüreği emeklerinize sağlık. inş PİNOKYO duyar bu sevgi dolu hasret dizelerini başarılan daim olsun canımmm.
Anlatım ve yorum mükemmeldi üstad severek okudum ve dinledim............ Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın _________________________________________________Saygılar
ben hep ırmağın ters akan yanından baktım hayatın çoğul yanına su gibi akmak ters tarfıma donan bir buz zerreciği gibiydi yaşam durup sol köşeme tek bacaklı bir sandalye attım öylece kırık hüzünleri boş bir tasa niyet yerine attım
değişen çok şey yoktu hayatımda daha yazılmaya mahal replikleri sildim...
dedim şiirini hem okuyup hep dinleyınce irtıcalan yazıldı işte yüreğine sağlık kardeşim..zişan hanımında sesıne sağlık
"Ben sen dedikçe sus/uyorum …" buldummm, değişik bir isim su içen kız, su içmeyen kız da denilebilir, amma bunlar çok uygun olmadı, "SUSKUN KIZ" olabilir pek âlâ.
ah sen sen yok musun sen. ilk defa bir insanın sesine sayfa sayfa şiir yazasım geliyor. pinokyo senindir artık canım. sesine nefesine sağlık çokça teşekkürlerim ve sevgimle..
ee be pinokyo biz seni odundan bir kukla bilirdik meğerse yüreği taşlanmış bir canavara dönüşmüşsün... özlemler insanı derine götürür şeker fayda bilmez, giden ise geri dönmez, kalan söylenip dursa da yüreği susmaz... yüreğinize sağlık çok güzel bir seri oldu pinokya kutlarım... bu arada zişan arkadaşıma da selamlar olsun harika bir seslendirme daha sunduğu için ikinizin de yüreğine sağlık...
“Hangi kelimeyi eksik bıraksam tamlananı sen oluyorsun Hasretinden öte hiçbir şey tokluk hissi vermiyor bana…”
Harika bir tanımlamaydı, “Baş aşağı durup beyine oksijen gitmemesi gibi” “Sen tarafından sevilmek’li” bir cümle… Ne yaptığını bilmez Doğruyu seçemez Lakin insan sevince ?!... Oksijensizlik sebep olur bu gibi şeylere Dolayısiyle…
Yalnız şarhoş etse, Sevilmenin oksijensizliği keşke ? Zorla “Delilik” proğramlar sevenlerin kalplere ! Anlamaz ama bu “Baş aşağı” durumunu pek kimse ? “Üşütmüş” nazarlarla bakılır onların hareketlerine…
“Üç kere Ayten desem karnım doyar” Demiş bir şair ya, Siz de “Pinokyo” demişsiniz çoğu satırlarınız da O’nu kastettiğiniz sözlerden başka Yani iyice bulanmışsınız “Pinokyo’la !” Baştan aşağıya… Hala açsınız ama ; “Pinokyo babam bile duymaz Hele bir çıkıp gelsen hiç mi olmaz’larla…” Şiir tırmanmaktaydı romantik bir doruğa !!!..
İnce nüanslara haiz bir şiirdi Pinokyo penceresinden şiire girilmişti Ve özelliği olan bir şiir diliydi… Kutluyorum emeğinizi !!!...
çok teşekkür ederim kendim ve zişan adına. pinokyo zişanı çok seviyor :) sesine nasıl yakışıyor değil mi. sırf zişan için sayfa sayfa pinokyo yazasım geliyor :)