(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Utangaç Kar Tanesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Utangaç Kar Tanesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
başkent kar tanelerini ağır ağır seyreder... sakaryada üşüyen her mevsim ve kan-ter içinde bir iklim tutar... yollar ne yandan gelse ona çıkar...etklerinin altında haylaz bir çocuk ergin bir adam yaşlı bir çınar buluşur...üşüyen titreyen gecelere ve gündüzlere kadar bürokrat... şiirin içinden öykü oldum....
"kar,soğuk,lambanın solgun ışığı,uçuşan etekler vs."yerinde ve güzel yakalnmış kelimeker ancak imgelemede kısa ve içerik olarak zayıf kalmış.Daha iyiyi yazacağına inanıyorum şimdiden.Kutlarım.
"ikircikli yürek" ne oluyor onu anlamadım. o kelimeyi ilk kez duyuyorum, inşallah uydurma kelimelerden değildir. ayrıca daha güzel bir şiir olabilirdi...
Utangaç Kar Tanesi Kar yağıyordu başkente özlemle ürkek ve sessiz ikircikli yüreği elinde üşümüş titreyerek... sokak lambaların soluk ışığında, etekleri uçuşurken gözlerde sevinç ,kiminde haz üşümüşlüğün korkusuyla, Başkente yağan karda sen oluyordun paylaşımlara bağladığın umutla yüzünü gözünü yalazla yan ayazdan irkilip kendine getiren her kar tanesi bin pişmanlığıyla; karanlığa vereceği ayazlardan belki de terk edilmiş yalnız gecede Seviyi ararken eteklerinin uçuşmasından utangaç Başkente yağan karda...
Kelimeler özenle seçilmiş. Cici bir çalışma olmuş. Alaca'ya da kar yağsaydı hava biraz yumuşardı. Bıktık şu sibirya soğuklarından...
yollar ne yandan gelse ona çıkar...etklerinin altında haylaz bir çocuk ergin bir adam yaşlı bir çınar buluşur...üşüyen titreyen gecelere ve gündüzlere kadar bürokrat...
şiirin içinden öykü oldum....
saygıyla