(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZALİM DÜNYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZALİM DÜNYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok sert bir şiirdi. Sadece bir şiir olduğunu düşünüyorum. Burda bahsedilen şeyleri belirtildiği kadar yaşamadığınız kanaatindeyim. Eminim siz dünyanın en sakin, en iyimser insanlarından birisiniz. Şiirin havası biraz bulanık. Siz ise etrafı aydınlatan bir ışık gibisiniz değerli hocam. Selamlar ve saygılar sunarım...
Emrullah Bedir tarafından 2/15/2014 11:13:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Emrullah Bey Kardeşim, Zaman zaman, çevremizde olup-bitenlerin tesiri ile gerçekten zıvanadan çıktığımız ânlar olmuyor mu? İşte böyle bir öfke dalgasının sonucu ortaya çıkan dizeler bunlar. Gördüğü yanlışlıkları düzeltmeye güç yetirememenin verdiği burukluğun sonucu demek daha doğru olur sanırım. Güzel değerlendirmeniz için teşekkür ediyorum. Muhabbetle..
Yoğun sitem duygusu altında ustalıkla kaleme alınmış, okunması, analiz edilmesi ve ilham alınması gereken nadide bir şiir olmuş. Kardeşimin kudretli ve kutlu kalemi daim olsun. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun efendim. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Muhterem İrfan Hocam, Sitem edilmeyecek ânımız yok gibi... Son zamanlarda olup-bitenleri düşündükçe gerçekten isyan etmemek mümkün değil gibi geliyor. Güzel değerlendirmeleriniz için teşekkür ediyor, muhabbetle selâmlıyorum.
Sami Hocam, Sebepsiz bir şeyin olmayacağına inananlardanız. Ve ayni zamanda "her kavim müstehak olduğunu bulur" mealindeki hadis-i şerif mucibince olanların da aslında bizim kendi davranışlarımızın karşılığı olduğu şuurundayız. Keşkelerle kabre girecek olmanın verdiği burukluk bu mısraları yazdıran... Sonumuz hayrola.. Muhabbetle..
gözler iç dünyaya çevrilse düyanın neden yaşanmaz hale geldiğinin sebebi belki anlaşılır. tabi vicdan maddeyle yaralanmamışsa................ çok güzeldi..........kutluyorum usta kalemi selam ve saygılarımla
Kardeşim, Vicdan muhasebesini yapması gerekenler yapmadığı için kahrolmakta ve kendi muhasebemizin içinden çıkamamaktayız. Sonumuz hayrola... Bilmukabil selâm ve saygılar sunuyorum.
Mustafa Hocam, dünya dönerken; Biz de onun içinde olduğumuz için başımızı çeviriyor her halde. Bütün olanlar onun yüzünden. Tebrik ederim. Selam ve saygılarımla.
İsmail Hocam, İnsanların fırıldak karakterleri dünyanın dönüşünü bile tersine çevirecek durumda. O yüzden girdiğimiz sinir buhranlarının sonucunda bu mısralar dökülüyor kalemimizden. Selâm ve dua ile kalınız...
Ümit verdin bana, koştum ha koştum Boşuna sevindim, boşuna coştum Beyhude gezindim boşa dolaştım Çileler çektimse sebebi sensin......diyesim geldi
Allah sağlık huzur hayırlı ömürler versin de çileleri çekelim tek Yaradanımıza boyun bükelim Mustafa Hocam. Şiir çok hoş olmuş ilhamın bol olsun kutladım.
Dünyadan bıkmak mecazi bir ifade oluyor Kadir Ustam. Çekilen çileler, yaşanan zorluklar insanları yaka silker hale getiriyor ve ölsem de kurtulsam diyor amma ölümcül bir tehlike veya hastalık karşısında da kurtulmak için elinden geleni yapıyor.. İçinden çıkılmaz bir paradoks. Azrailden kaçış yok... İrade ise yaratıcının elinde.. Vaktine ve şekline karar veren O. Rabbim hayırlı sonlar nasip etsin imanımızla beraber.. Selâmet diliyorum.
Selamlar ve saygılar sunarım...
Emrullah Bedir tarafından 2/15/2014 11:13:19 PM zamanında düzenlenmiştir.