hosca/kal sevdam gel gir iceri ne zamandir bekliyordum seni bak burasi benim dunyam kucucuk ama kocaman gul/e gul/e sevdam gulumsemek sana cok yakisti unutma olur mu beni ya da unutmak icin kederleri icelim mi ask/in meyini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hosca/kal sevdam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hosca/kal sevdam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hosca/kal sevdam gel gir iceri ne zamandir bekliyordum seni bak burasi benim dunyam kucucuk ama kocaman gul/e gul/e sevdam gulumsemek sana cok yakisti unutma olur mu beni ya da unutmak icin kederleri icelim mi ask/in meyini...
aybuke
Sitem ve hüzün vardı kısacık sevda dolu mısralarda K u t l a d ı m Selam her yeğenim................
Işık Mehmetali tarafından 1/30/2014 8:45:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
hosca/kal sevdam
gel gir iceri
ne zamandir bekliyordum seni
bak burasi benim dunyam
kucucuk ama kocaman
gul/e gul/e sevdam
gulumsemek sana cok yakisti
unutma olur mu beni
ya da unutmak icin kederleri
icelim mi ask/in meyini...
aybuke
Sitem ve hüzün vardı kısacık sevda dolu mısralarda
K u t l a d ı m
Selam her yeğenim................
Işık Mehmetali tarafından 1/30/2014 8:45:15 PM zamanında düzenlenmiştir.