Sen ; kurak bedenimin çöllerine , aşk diye süzülen Duası yüreğime yakışan secdelerimdeki aşkı ibadetim !
Sana her geçen gün sevdalandıkça Hamd olsun diyorum kaderime düşürene bu yolda canıma yoldaş edene bahtıma huzur diye yazdırana eksik yanıma yetiştirip , yettirene.
’ Elhamdülillah ’
I- Ey Aşk-ı niyetim..... söylesene sana adanan hangi nefes beş ezan vakti iki dudağının arasındaki duayı ,kendinden bile sakınır. Adının her harfinin önünde diz çöküp şükrüne durur elif misali ekmeği ,suyu ,aşı gibi kutsallaştırır secdelerindeki yüz sürüşlerinde. Özlemine susamışlığınla kanter içinde koşarak varır kapına kana kana içmek için suskunluğunu.
II- Ey suskunluğuna yandığım Resulun hatrına cevap ver Rahmet rahmet aşk yağarken üzerimize Arş-ı aladaki melekler hatrına gül kokulu tesbihinden bir avuç inşirah serinliği üfleyip işlenir misin ruhumun en köhne yerlerine. Nasipliğimin alnından öpüp Amin’leyip koyar mısın yüreğine ömrünü sürer misin yaralarıma bağışlayabilir misin sevdama ,yüreğinin gül bahçelerini ömrünün sonuna kadar ellerinde resmin yerine , aminlendiğin dualar olan bu kadına aşkını helal edebilir misin ? sevebilir misin kıyamete kadar ?
III- Alnımın ortasına yaklaştırır mısın dudaklarını şimdi öper misin helalini...... sahi sahiplenir misin ? yürek çekmecemde , sadece sana yakışan, duaları.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Resul'un Hatrına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Resul'un Hatrına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bugün güzel, çok güzel bir şiir okudum. kutlarım. taaa yüreğinin derinliklerinden çıktığı belli oluyor. şiiri de değerli kılan zaten bu. tebrikler selam ve dua ile kalınız.
Sana her geçen gün sevdalandıkça Hamd olsun diyorum kaderime düşürene bu yolda canıma yoldaş edene bahtıma huzur diye yazdırana eksik yanıma yetiştirip , yettirene.
’ Elhamdülillah ’
Mükemmel yürekden kutluyorum kaleminiz daım olsun saygılarımı bırakdım..
Paylaşımınızı beğeni ile okudum sözleri çok etkileyici kutlamamak elde değil kutlarım başarılı çalışmanızdan dolayı yüreğine ellerine saglık hep böyle değerli vede güzel paylaşımlar buluşalım nice şiirlere
var olasın...