Bir İstanbul masalı fısılda kulaklarıma... Hafif tambur çalarken gökyüzü, Dans edelim ağaçların uğultusunda.
Sen rüzgarlarım ol iklimlerimde Ben de ahenkle ritim tutan çöl. Güneşte kavrulsun sevdamız mesela... Özlemim Kerbela’daki susuzluk kadar çok, Gönlüm sana doymayacak kadar aç olsun.
Bir İstanbul masalı fısılda kulaklarıma... Asya’dan Avrupa’ya uzanan Efsanevi destanlar yazılsın kaderimize.
Sen yağmurlarım ol yeryüzünde Ben de sevinçten sırılsıklam İstanbul. Kirpiklerin gözlerime değsin mesela... Vapurdan martılara şarkılar atarak Tebessümleri mil çekelim dudaklarımıza.
Bir İstanbul masalı fısılda kulaklarıma... Şehir üç kelimeden ibaret olsun: Sen,ben ve masalımız.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MASAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MASAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Asya’dan Avrupa’ya uzanan
Efsanevi destanlar yazılsın kaderimize.
Sen yağmurlarım ol yeryüzünde
Ben de sevinçten sırılsıklam İstanbul.
..
mükemmel...
büyük keyif aldım.