Günahsız sevdaların darağacına mahkûm edildiği alemde yaşıyorum Bazen tek damlaya muhtaçken özüm, bazen seller misali dolup dolup taşıyorum Zehrin sunulduğu dile kanarken yürek, isyan etmekte ayaklarıma aklım Kim bilir belki düzene ayak uydurup, gündelik oynaşlara alışıyorum
Öyle acıyor ki sineme aldığım onarılmaz kangren olan derin yaralar Yedi kat yerin dibine batıyorum, çaresizliğin ağındayken bu aralar Uyduk dünyanın aksak çarkına, ne mahrem kaldı özde, nede heybemde bir saklım Kudreti hissederken canda, güneşi tutup yere serebilirim şu sıralar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALIŞAMADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALIŞAMADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın sevgili şiir dostum mükemmel bir şiir. Duygular hisler ve anlatımlar su gibi. aktığı bir zaman.işte o zamanın meyvesi olan. eseri Kutluyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum. Selam ve saygılarımla.
hocam ASR suresinde de dediği gibi zaman değil insanlar değişiyor yani değişen sevdalar aşklar hayatlar hepsi bizim eserimiz hep daha güel olsa keşke ama hep dha kötüye gidiyoruz gibi ... dizeleriniz çok anlamlıydı sizin var olmanız gibi hayırlı akşamlar..
Günahsız sevdaların darağacına mahkûm edildiği alemde yaşıyorum Bazen tek damlaya muhtaçken özüm, bazen seller misali dolup dolup taşıyorum Zehrin sunulduğu dile kanarken yürek, isyan etmekte ayaklarıma aklım Kim bilir belki düzene ayak uydurup, gündelik oynaşlara alışıyorum
Öyle acıyor ki sineme aldığım onarılmaz kangren olan derin yaralar Yedi kat yerin dibine batıyorum, çaresizliğin ağındayken bu aralar Uyduk dünyanın aksak çarkına, ne mahrem kaldı özde, nede heybemde bir saklım Kudreti hissederken canda, güneşi tutup yere serebilirim bu sıralar.
Değişik ama ustaca dizeler okudum Kalemine yüreğine sağlık usta Kalemin susmasın ________________________Saygılar
Öyle acıyor ki sineme aldığım onarılmaz kangren olan derin yaralar Yedi kat yerin dibine batıyorum, çaresizliğin ağındayken bu aralar Uyduk dünyanın aksak çarkına, ne mahrem kaldı özde, nede heybemde bir saklım Kudreti hissederken canda, güneşi tutup yere serebilirim bu sıralar.
Kaleminize sağlık çok güzel dörtlükler olmuş var olunuz selamlar........................
Sayın MORAN özel ve riskli bir kalıp kullanmışsınız. Keşke ana durağa da kafiye/ayak koysaydınız nasıl olurdu diye düşünmeden edemedim. Zor bir çalışmayı sıkıntılı bir gecenin bağrında yazmış gibisiniz. Tebrik eder saygılar sunarım.
vega4 tarafından 1/19/2014 9:39:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bazan insan öyle doluyor ki , yürek isyan ediyor, sen istemesende ; Kendiliğinden dökülüyor sitemler bir,bir dizelere ; ne bir uyak nede bir hece, vuruyor satırlara, içinden ne geçiyorsa öylece .. Saygılar üstad, yürek sesinize...
"Günahsız sevdaların darağacına mahkûm edildiği alemde yaşıyorum"
Muhterem abim şiirinizin bu bir tek satırı bile başlı başına bir eser olabilecek nitelikte. Anlam ve mana bakımından oldukça derin ve geniş mükemmel bir eser. Harika bir şiir okudum usta kaleminizden.
Günahsız sevdaların darağacına mahkûm edildiği alemde yaşıyorum Bazen tek damlaya muhtaçken özüm, bazen seller misali dolup dolup taşıyorum Zehrin sunulduğu dile kanarken yürek, isyan etmekte ayaklarıma aklım Kim bilir belki düzene ayak uydurup, gündelik oynaşlara alışıyorum
Öyle acıyor ki sineme aldığım onarılmaz kangren olan derin yaralar Yedi kat yerin dibine batıyorum, çaresizliğin ağındayken bu aralar Uyduk dünyanın aksak çarkına, ne mahrem kaldı özde, nede heybemde bir saklım Kudreti hissederken canda, güneşi tutup yere serebilirim bu sıralar
hayırlı geceler zor bir hece çalışması öyle ustaca yazılmış ki gönülden kutluyorum can kardeşim sevgiler saygılar