Yollarına yürek serdiğim Şimdi orda olmak vardı Doğası, havası, suyu bir başkadır Pülümür’üm Güneşin doğuşunu görmeli Tüm ihtişamıyla tutunur dağlara Murat veren düldül ayağı Yüreklere kucak açan dilek taşı Boynu bükük tarihe meydan okur hanım köprüsü.!
Ya insanları.? Onları anlatmaya sözcükler yetmez Mert, kartal bakışlı kocaman yürekli.
Ahh.! Memleketim gözümün nuru Ana, baba, ata yurdu çocukluğumun inci gerdanlığı Taşı, toprağı cevher gibi
Pülümür’ün akşamları ayazdır Ay’ın güzel yüzü düşünce dağlarına Mehtapla sevişir Arap kızı Sevdanı anlatmaya dilim dönmez Her dilde sevmek seni Ez tora has kon (Seni seviyorum) Ez te hezdıkım Yâr gibi Evlat gibi Can gibi Damarda ki kan gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her Dilde Sevmek Seni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her Dilde Sevmek Seni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Pülümür’ün akşamları ayazdır Ay’ın güzel yüzü düşünce dağlarına Mehtapla sevişir Arap kızı Sevdanı anlatmaya dilim dönmez Her dilde sevmek seni Ez tora has kon (Seni seviyorum) Ez te hezdıkım Yâr gibi Evlat gibi Can gibi Damarda ki kan gibi...
Çok güzel bir anlatım harika bir eser. okumak ayrıcalık oldu efendim.Eserinizi tebrik ediyor saygılar sunuyorum...
Elazığ-Erzurum arasında yıllarca Pülümür yolunu kullanarak gidip, geldim; gerçekten de eşsiz doğası ve güzel insanlarıyla bambaşkadır Pülümür; Anılar yolculuk yaptırdınız, kaleminize çok teşekkürler... Selam ve saygı ile...
Ay’ın güzel yüzü düşünce dağlarına
Mehtapla sevişir Arap kızı
Sevdanı anlatmaya dilim dönmez
Her dilde sevmek seni
Ez tora has kon (Seni seviyorum)
Ez te hezdıkım
Yâr gibi
Evlat gibi
Can gibi
Damarda ki kan gibi...
Çok güzel bir anlatım harika bir eser.
okumak ayrıcalık oldu efendim.Eserinizi
tebrik ediyor saygılar sunuyorum...