Bugün pazar yağmurların çiselemesinden anlamalıydık gidişlerin hazırlandığını ve yüreklerin acı bir senfoniyle bölüneceğini meğer gökyüzündeki maviliğin kaybolması bu yüzdenmiş anlamadık.
Kara bulutlar çökünce üstümüze ağırlığından yıkıldı sevdalar birer birer ve zor bir hayatın içinde büyüttüğümüz umutlar yağan yağmurlarda boynunu büktü yeniden
Bu defa hiç geri gelmeyecek gibi kayboldu güneşin ışığı sarıya hasret kaldı seven yürekler sonra kestik tüm renklerden umutları bir tek siyahları bastık bağrımıza ayrılığın gölgesine sığınmayı kendimize mecbur kıldık
Ne kadar üzgün bakıyor ağaçlardaki tomurcuklar ve kuşlar çaresizce serenatlarından mahkum kaldılar sessizliğe büründü her yer matem havasındaki rüzgarlara bıraktık kendimizi ve kilitledik sevgiliye yeniden yüreğimizi
Oysa mutluluk çemberinde ne de güzel gülüyordu gözlerimiz sevinçlerimizin sesinde atıyordu kalplerimiz ve kahkahalarda kıskanıyordu tüm sevenler bu ansız vedanın sebebi neydi bunu hiç bilemedik
Ya zamansız çok sevildi giden ya ömürsüz sevmekten korktu yürek ama bilinen bir tek şey var ki güneşin altında gölgesiz kaldık mutluluklar hep yarım bırakıldılar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneşin Altında Gölgesiz Kaldık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneşin Altında Gölgesiz Kaldık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
a zamansız çok sevildi giden ya ömürsüz sevmekten korktu yürek ama bilinen tek bir şey var ki güneşin altında gölgesiz kaldık mutluluklar hep yarım bırakıldılar...
BU ŞİİR O KADAR GÜZEL KELİMELERLE ANLATAMIYORUM BEN ARKADAŞIM SEN BİTANESİN İYİKİ VARSIN SEN HEP OL ŞİİRLERİNLE VE YOLUN HEP AÇIK OLSUN BÜTÜN ÖVGÜLERİ VE BÜTÜN ÖDÜLLERİ HAKEDİYORSUN YÜREĞİNE SAĞLIK VE HEP MUTLU OL:))
Ya zamansız çok sevildi giden ya ömürsüz sevmekten korktu yürek ama bilinen tek bir şey var ki güneşin altında gölgesiz kaldık mutluluklar hep yarım bırakıldılar...