Kapat gözlerini asuman Kaçtım yine korkularımdan...
Koynumda çocukluğumdan emanet Üç beş kırık bilye bir kaç gazoz kapağı Duru bir masumiyetle En çürük yanımla geldim Bu halim isyan kokusu Kınına küsmüş kılıç ...
Hece taşı bakışlı kuşlar kondu yarama Nefesim kirli Düştü bu şehir gözümden Annem terk ettiğinden beri …
Hıncını alıyor yüzümde kuruyan gülüş Ayazın ahı tutmuş belli Bir ten sıcaklığında, hatalarımı sorgulamadan Gelecek kurgulamadan Şefkatinle uyut beni ...
Yine kırık kilitlerim Saçlarım ellerini özledi Nefesini sal üstüme Üşüyorum kendime bırak beni...
Yasak! Ellerim cebimde dolaşmam Taşlara tekme vurmam yasak ! yüzümde kir, boynumda yara suç Yetmiyor bazen kesmiyor yutkunmak Sesim içime bağırır iniltim yarama tuz Bir gönül getirdim sana kaç bin yıllık uykusuz ...
Duvarları yıkık, viran bir kentim Sokaklarıma , lambalarıma, kaldırımlarıma küstüm Yasım üç günü geçmez Eksilsem kime zarar Kim anlatır beni benden sonraya Sus asuman buram yine kanıyor ...
Üstümde bir sürü eşkıya,harami bir sürü in Yakama yapıştı yetimliğim Sızlanmam ondan , yakınmam Boynumu bükmem,sakınmam Köksüz ağaçlar gibi savrulmam ondan Her seferinde böyle kapına devrilmem ondan Sen yine ceketini ört üstüme Ben iyiyim asuman ...
ŞİİRİME SES OLAN SEVGİLİ TOYGUN’’A TEŞEKKÜRLERİMLE
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Asuman- ıı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Asuman- ıı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir çok güzel. Muhakkak ki seslendirme de çok güzeldir. Galiba benim bilgisayarımda codec veya eklenti sorunu var. Seslendirmeyi duyamadım. Emeğinize teşekkür ederim. Bir ara vakit bulursam bütün şiirlerinizi okumayı düşünüyorum.
üstü örtülemeyecek kadar büyük acım Ve hatta ben yeryüzünün en büyük ayıbıyım Yine kaçtım korkularımdan
İnsana dair hiç hatıram yok eskimeyen bir kaç misket.bir kaç gazoz kapağı ve Oyuncaklarımın arasına sıkışan duru bir samimiyet.
En çürük yanımla geldim. Annem ölmedi benim Azmimdi ölen,Annemle beraber.Bu hailm isyan Mücadeleden vaz geçişlerim yenide değil.
Kuşların gözlerinde hecelemeye çalıştım sevgiyi nefesim süt kokmuyordu oysa. Tüm kainat yıkılıyordu içimde ben annemi terk ettim. Şimdi hıncını alıyor benden,yüzümde kuruyan tebessüm,Onu saran ayazın kimsesizliğidir bu Oysa ne küstürecek kadar yaşayabildim kucağında,nede hayallerim oldu geleceğe dair Yum gözlerini asuman şefkatinle uyut beni
İşte mahremlerimide aşikar ettim sana okşanmayan saçlarımı unuttum nefesini yolla bari...... YASAK !
umarsız dolaşmam yasak,asi tavırlarla caka satmam yasak.Ölmem gerek biliyorum. Varlığımı kimsenin farketmediği bir yerdeyim üç günlük yasa muhtacım. Bak yine ağlayacağım tuttu. Sus asuman sus Bu bir yok oluştur. Söyle söyle beni kim; Kim anımsayıpta anlatacak ölürsem, geleceğe
Kimsesizliğimin mahkum ettiği istismarlarda savrulup durmaktan usandım. Sızlanmam,yakınmam,boynumu bükmem sakınmam ondan.her seferinde kapına yıkılmam köksüz ağaçlar gibi hissetmem ondan.Olsun !Belki yaşamam gerek asuman sen yine ceketini ört üstüme. Ben iyiyim asuman. Tüm kötülere inatla.
**Nasıl bir his dünyası bu.Bir kimsesizliği kimlik edip tüm kişiliklerin ve kimliklerin aynı potada eritildiği. İslam dünyasında süren zulme. Müminin yetimliğine,Müslümanların vurdum duymazlığına İslamın garipliğine bol bol vurgu yapan ve bir yetim çocuğun yüzünde Tüm alemi sorgulayan. HELAL olsun Kardeş Can. Helal olsun. iki yüzüde kesen, keskin bir kılıçtan farksız kaleminizin, yüreğinizi taşıdığı cengaverliğe hayran kalmamak mümkün deği. Mevlam her nerede zulmet varsa yüreklerimizin teveccühünü o istikamete çevirsin. tekrar tekrar teşekkür ederim.Allah razı olsun.
en masum haliyle muhteşem şiir ve yorum güne an yakışanından tebrikler iyi yüreği güzel dostta... Asumanın koynunda ne kadar yıldız varsa sayfaya serpiyorum huzur mutluluk getirmesi dileğiyle...
Saçlarım ellerini özledi
Nefesini sal üstüme
Üşüyorum kendime bırak beni...
Tebrikler üstad dostlarıma... Şiir tadında selamlarr.