Her Varlık ,tek bir Ruha akar ; Orada beslenir ,tekamüle uğrar.
Hakikatin kırık aynası karanlığa esir gökgürültülü seslerle uyanıyor.
Yağmur,Ruhuma ve Bedenime sirayet ediyor,kaçamıyorum . Üzerime değen her bir damlayı boğazlıyor,kırgınlıklarım. Gönlümün çorak tarlaları,bir avuç suya muhtaçken ,sabote ediyorum bu riyakar yağmurları.
Sevmeye ve sevilmeye bir mil yakınken,miller okyanus oluyor,Kendini eşsiz zanneden adamlara.
Bak !Ben sen yokken de sevebiliyorum seni.Böylesine bir Aşk daha kıymetli değil mi ?
Yüreğim ,karmaşık bir paradoks çemberinde .Merkezim Sen.Dönüp dolaşıp sana gelmek .
Küsmekle haklı mıyım bu kara damlalara ,yetim çiçeklere. Söyle ! hangi arayışla geldin kapıma. Dillerin nelere istinaden lal olup üşengeç kelimelerimi bir bir kesti .?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Y A Ğ M U R şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Y A Ğ M U R şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her varlık, tek bir ruha akar; orada beslenir, tekamüle uğrar gerçekten şairane bir kullanım elleriniz ve yüreğiniz dert görmesin sevgi ve saygılarımla.
Sitem,hüzün dolu ,özlenenler özlenmiş gök maviliğini örten yoğunlaşan bulutlardan düşen yağmur damlacıklarından görünen sevda özlemleri değiyor saç tellerine,hissedersiniz hissettiklerinizi ... Yüreğinize sağlık,sevgi ve selamlarımla...
şiirinizi okuyunca Ferhat Göçerin şarkısını anımsadım birden . Hani diyor ya şarkısında " Ben Seni Sen Olmadan da Severim Git..." "Bak !Ben sen yokken de sevebiliyorum seni" satırlarınıza düşen bu cümle beni o şarkıya götürdü işte :)
Küsmekle haklı mıyım bu kara damlalara ,yetim çiçeklere. Söyle ! hangi arayışla geldin kapıma. Dillerin nelere istinaden lal olup üşengeç kelimelerimi bir bir kesti .?
sitem, kırgınlık , acizlik, ikilem , kararsızlık her satırda ayrı bir dünya inşa etmişsiniz ve bütünlükteki ahenk bozulmadan finale taşımışsınız bizede artık beğeni düşer tebriklerimle
duygu yüklü bir anlatım.
bütün güzellikler sizinle olsun selamlar..ZEKİ